מיקרוסופט מפסיקה את תוכנית אימות המקוריות של חבילת אופיס

תוכנית Office Genuine Advantage יוצאת לגמלאות, ולא ברור עדיין איזו תוכנית חדשה תשמש את מיקרוסופט לבדיקת הלגיטימיות של חבילת התוכנות הפועלת במחשב ● "נוכח המחויבות האיתנה שלנו למלחמה בפיראטיות, אנחנו משקיעים באמצעים חדשים שיסייעו לנו ליצור קשר עם לקוחותינו ולסייע למי שנפלו קורבן לפיראטיות", מסרה הענקית מרדמונד

מבלי לפרסם הודעה רשמית לעיתונות, הפסיקה מיקרוסופט (Microsoft) להפעיל את תוכנית Office Genuine Advantage, ולא ברור עדיין איזו תוכנית חדשה תשמש את ענקית התוכנה לבדיקת הלגיטימיות של חבילת התוכנות הפועלת במחשבו של הלקוח.

על פי הודעה קצרה שפורסמה ביום ו' באתר התמיכה של מיקרוסופט, "תוכנית Office Genuine Advantage הופסקה". ההודעה מפנה את הלקוחות למידע נוסף על "יתרונות השימוש בחבילת אופיס (Office) מקורית".

במענה לשאלת InformationWeek, מסרה מיקרוסופט אתמול (ג'), כי תוכנית Office Genuine Advantage הופסקה משום שהיא "השיגה את מטרתה". החברה לא ציינה איזו תוכנית תופעל במקומה. "נוכח המחויבות האיתנה שלנו למלחמה בפיראטיות, אנחנו משקיעים באמצעים חדשים שיסייעו לנו ליצור קשר עם לקוחותינו ולסייע למי שנפלו קורבן לפיראטיות", נמסר ממיקרוסופט.

תוכנית Office Genuine Advantage הופעלה בראשונה ב-2006, ובמסגרתה נוצרה תקשורת עם מיקרוסופט על מנת לוודא שחבילת אופיס הפועלת במחשב היא מקורית, לפני שהתאפשר להוריד עדכוני תוכנה או תוספים לחבילה. התוכנית יצרה לא מעט מרירות ותסכולים בקרב לקוחות לגיטימיים, גם בשל שגיאות שלא היו תלויות בהם. היא הופעלה בתחילה במספר מוגבל של מדינות, ובארצות הברית היא יושמה רק בשנה האחרונה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים