Kenshoo הקימה מרכז מיחשוב עצמאי באמצעות HP בהשקעה של כ-4 מיליון שקלים

העסקה כוללת את אספקת החומרה והתוכנה, תכנון, הקמה, הדרכה ותמיכה ● רן הדרי, סגן נשיא ל-IT ב-Kenshoo: "הצמיחה המואצת בפעילות החברה, יחד עם צפי להמשך הגידול המהיר, יצרה צורך בהקמת תשתית חדשה, אמינה וחזקה יותר - ובעיקר בעלת יכולת הרחבה עתידית"

HP ישראל הקימה שני מרכזי מחשוב עבור חברת Kenshoo, המספקת פתרון SaaS (תוכנה כשירות) לניהול פרסום דיגיטלי. העסקה, שהיקפה מוערך בכ-4 מיליון שקלים, כוללת את אספקת החומרה והתוכנה, תכנון, הקמה, הדרכה ותמיכה.

"הצמיחה המואצת בפעילות Kenshoo, יחד עם צפי להמשך הגידול המהיר, יצרה צורך בהקמת תשתית חדשה, אמינה וחזקה יותר – ובעיקר בעלת יכולת הרחבה עתידית", אמר רן הדרי, סגן נשיא ל-IT ב-Kenshoo. בהתאם, הושם דגש על בחירת פלטפורמות שיבטיחו ביצועים אופטימליים גם בהמשך העלייה בהיקפי הפעילות – תוך שמירה על הוצאות ניהול, תחזוקה ואנרגיה נמוכות.

"על מנת לספק מענה מהיר לשינויים בדרישות, היה לנו ברור שטכנולוגיית הלהב היא הכיוון הנכון להתקדם אליו, והפתרון של HP נמצא כתפור כמו כפפה לצרכים ולאופי הצמיחה שלנו", אמר הדרי.

בין הפתרונות העיקריים עליהם מבוסס מרכז המיחשוב החדש, נמנים שרתי להב HP ProLiant, מערך אחסון HP LeftHand, פלטפורמת וירטואליזציה של VMware ומערכת ניהול מרכזית של HP לכלל התשתיות.

בפן העסקי, ציין הדרי, כי "הבחירה בשרתי הלהב של HP ובמערך האחסון LeftHand, הובילה לחיסכון מוערך של כ-60% בעלויות התפעול שלנו והאומדן הוא ל-ROI של שנה לכל היותר. כמו כן, אנו רואים חשיבות רבה בכך שמדובר בטכנולוגיות ירוקות".

שירי שיריאן, מנהלת פיתוח עסקי ב-ITD ב-HP ישראל, הוסיפה: "השילוב בין הידע והניסיון של הצוות המקצועי ב-HP בתכנון והוצאה לפועל של פרויקטים מסוג זה, לבין הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים שלנו – יצר מענה אופטימאלי במונחי ביצועים, חיסכון וגידול עתידי. השותפות עם HP מאפשרת ל-Kenshoo להתרכז בעסקי הליבה שלה ולהיתמך במוצרינו ובאנשינו בכל הנוגע למערך מרכז המיחשוב, לב המערכת של Kenshoo".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים