אחד ממפתחי ג'י-מייל מעריך שגוגל תמזג את Chrome OS עם אנדרואיד

פול בוכהייט, עובד לשעבר בגוגל ואחד המפתחים של ג'י-מייל, מאמין שהחברה תבצע את המיזוג ב-2011, או שתבטל את Chrome OS כליל ● לדבריו, מערכת ההפעלה הזו "לא משרתת שום מטרה שאינה מוצאת מענה טוב יותר באנדרואיד; חשבתי שזה מובן מאליו, עד שראיתי אנשים מתייחסים ל-Chrome OS ברצינות, ואפילו גוגל עצמה הציגה מכשירים שמצוידים בה מסיבה לא ברורה

"אני צופה שמערכת ההפעלה Chrome OS תבוטל בשנה הבאה או 'תמוזג' באנדרואיד (Android)", כך צייץ פול בוכהייט, עובד לשעבר בגוגל (Google) ואחד ממפתחי ג'י-מייל (Gmail), בטוויטר (Twitter). גוגל כבר השיקה רשמית את תוכנית הניסוי של Chrome OS, אולם ההערכות הן, כי הפלטפורמה תבשיל רק לקראת סוף 2011.

מערכת ההפעלה Chrome OS מבוססת על דפדפן כרום (Chrome) ומציגה את היישומים בכרטיסיות, כפי שמופיעים אתרי האינטרנט בדפדפן.

בגוגל מייעדים את מערכות ההפעלה Chrome OS ואנדרואיד לשווקים שונים, אולם בוכהייט חולק על גישה זו. בהודעה שפרסם הוא ציין, כי "Chrome OS לא משרתת שום מטרה שאינה מוצאת מענה טוב יותר באנדרואיד. חשבתי שזה מובן מאליו, עד שראיתי אנשים מתייחסים ל-Chrome OS ברצינות, ואפילו גוגל עצמה הציגה מכשירים שמצוידים בה מסיבה לא ברורה".

גוגל הפיצה מכשירי מבחן לעיתונאים ואפשרה למשתמשים להירשם לתוכנית הניסוי תמורת משלוח משוב על המכשירים ועל מערכת ההפעלה.
בסקירה שפורסמה ב-InformationWeek ציין הבוחן תומס קלבורן, כי "Chrome OS היא תוכנה מרשימה ומבטיחה, אולם החזון של גוגל ביחס למיחשוב ענן לוקה בחסר. אף על פי שהכיוון הכללי הוא מעבר למיחשוב ענן, הרי שאנשים לא יסכימו להסתפק בפחות". לדבריו, "כדי שמחשבים עם Chrome OS יוכלו לשמש כתחליף למחשבים עם Mac OS או חלונות (Windows), גוגל חייבת להעניק למשתמשים שליטה מלאה על הנתונים המאוחסנים כיום בענן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים