התביעה של פול אלן נגד אפל נדחתה על הסף; יגיש אותה מחדש

בית המשפט דחה את הטענות של המיליארדר, ממייסדי מיקרוסופט, וקבע שהטענות שלו "ערטילאיות מדי" ● עם זאת, השופטת הורתה לאלן להגיש תביעה מתוקנת עד 28 בדצמבר ● אלן תבע את אפל ועשר חברות היי-טק נוספות, בהן גוגל, פייסבוק, יאהו! ו-AOL - שגם התביעה נגדן נדחתה

התביעה של המיליארדר פול אלן, ממייסדי מיקרוסופט (Microsoft), נגד אפל (Apple) ועשר חברות היי-טק נוספות נדחתה בסוף השבוע על הסף, לאחר שבית המשפט קבע, כי הטענות שטען ערטילאיות מדי. השופטת הורתה לאלן להגיש תביעה מתוקנת עד 28 בדצמבר.

אלן הגיש את התביעה באוגוסט, באמצעות חברת Interval Research, שאינה פועלת עוד. בתביעה נטען, כי החברות שנתבעו מפירות זכויות בארבעה פטנטים שקשורים לסחר אלקטרוני וחיפוש באינטרנט. על החברות הללו נמנות, מלבד אפל, גוגל (Google), פייסבוק (Facebook), יאהו! (!Yahoo) ו-AOL.

החברות הנתבעות הגישו באוקטובר בקשה לדחות את התביעה על הסף בטענה שהיקף ההאשמות של אלן רחב מדי. "11 חברות גדולות נתבעו בצורה גורפת על 197 הפרות של ארבעה פטנטים. בית המשפט העליון של ארצות הברית כבר קבע שעל בית המשפט להפעיל את סמכותו ולהורות על פירוט ספציפי לפני שניתן להמשיך בתביעה", טענה אפל בבקשת הדחייה. על פי ידיעה שהופיעה בוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal), השופטת מרשה פצ'מן אכן דחתה בסוף השבוע את התביעה המקורית של אלן וקיבלה את בקשת החברות הנתבעות.

"מדובר בעניין פרוצדורלי", מסר הדובר של אלן בתגובה והוסיף, כי "ההליכים המשפטיים נמשכים".

אלן פיש, עורך דין שאינו מעורב בפרשה, העריך שפרקליטיו של אלן לא יתקשו להגיש תביעה מפורטת יותר עד תאריך היעד שנקבע. "מדובר בעיכוב זמני בלבד", אמר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים