HP נוטשת את Windows Home Server

מערכות MediaSmart, שמבוססות על הטכנולוגיה של מיקרוסופט, מפנות את הזירה לטובת מוצרים שיתבססו על טכנולוגיית WebOS של פאלם ● מיקרוסופט הדגישה, כי שותפות אחרות יוסיפו להשתמש בגרסה הבאה של התוכנה, אשר מכונה Vail ותופיע בשנה הבאה

מיקרוסופט (Microsoft) הודיעה אתמול (ד'), כי HP תחדל להציע את מערכות MediaSmart, שמבוססות על Windows Home Server, ותחל להציע במקומן מוצרים שמבוססים על WebOS – מערכת ההפעלה שפיתחה פאלם (Palm), שנרכשה על ידי HP באוגוסט תמורת 1.2 מיליארד דולרים.

הענקית מרדמונד הדגישה, כי שותפות אחרות יוסיפו להשתמש בגרסה הבאה של התוכנה, אשר מכונה Vail ותופיע בשנה הבאה. "אנחנו, במיקרוסופט, ממשיכים לפתח את מערכת ההפעלה Vail עבור לקוחותינו", נכתב בהודעה שפורסמה בבלוג של Windows Home Server. כן נכתב בהודעה, כי "אנחנו פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם חברות דוגמת Tranquil, אייסר (Acer) וחברות שעוסקות בהרכבת מערכות על מנת להציע את הפיתרון הטוב בשוק".

בחברות שהוזכרו בהודעה של מיקרוסופט תולים ציפיות גבוהות בגרסה החדשה. "למערכת Vail תהיה השפעה גדולה על סביבת המדיה הביתית. היא תאפשר לשדר בקלות תכנים ותציע לצרכנים הפרטיים חוויה מעולה של שיתוף קבצים", מסר ג'יאנפיירו מורבלו, סגן נשיא לשיווק באייסר. לדבריו, "אנחנו, באייסר, שמחים לשתף פעולה עם מיקרוסופט כדי להשיג את היעד".

גם מנהלי Tranquil – חברה מבריטניה שעוסקת בהרכבת מערכות – מתייצבים מאחורי הטכנולוגיה של מיקרוסופט. "אנחנו שומרים על מחויבות מלאה לעתיד שלWindows Home Server, הן בגרסה הראשונה והן בגרסה השנייה", מסר די. ג'יי. תומפסון, מנהל Tranquil. "נקפיד להציע נתיב הולם לשדרוג מהגרסה הראשונה לגרסה השנייה, המכונה Vail".

אין זו הפעם הראשונה שבה נוטשת HP את מערכת ההפעלה של מיקרוסופט לטובת WebOS: לא מעט גבות הורמו כאשר HP חזרה בה מכוונתה להציע מחשבי לוח שיתבססו על חלונות 7 (Windows 7), למרות העובדה שסטיב באלמר, מנכ"ל מיקרוסופט, הציג מכשירים אלה בעצמו בתערוכת CES שהתקיימה בינואר האחרון. במקום מחשבי הלוח שיתבססו על חלונות 7 מתכוונת HP להציע מחשבי לוח עם WebOS.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים