מיקי מגדל, מנכ"ל סאפ ישראל: "מדי יום נוספים לנו לקוח אחד או שניים"

"יש לנו יותר מ-3,000 לקוחות של SAP Business One, וקיימת התעניינות גדולה במוצר בקרב ארגונים קטנים ובינוניים בארץ, כמו בעולם", אמר מגדל ● לדבריו, האסטרטגיה של סאפ היא לאפשר ללקוחות בארגונים השונים לצרוך את המידע בכל מקום, בכל עת ובכל אופן שימוש

"יש לנו יותר מ-3,000 לקוחות של SAP Business One, מוצר ה-ERP ל-SME של החברה. קיימת התעניינות גדולה במוצר בקרב ארגונים קטנים ובינוניים בארץ, כמו בעולם. מדי יום עבודה בשנה נוספים בישראל לקוח אחד או שניים למוצר", כך אמר מיקי מגדל, מנכ"ל סאפ (SAP) ישראל.

מגדל פתח את הכנס שערכה החברה. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך הבוקר (ג') במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה, בהשתתפות יותר מאלף לקוחות החברה. הנחה את הכנס מור סגמון ממעבדות המחקר של החברה בישראל, ובמהלכו הושקה הגרסה החדשה של מוצרי החברה לעסקים קטנים ובינוניים.

לדברי מגדל, האסטרטגיה של סאפ היא לאפשר ללקוחות בארגונים השונים לצרוך את המידע בכל מקום, בכל עת ובכל אופן שימוש: בין אם באופן מסורתי, מהמחשב הנייח בעבודה, לפי דרישה או על גבי רכיבים ניידים. מוצר החברה לעסקים קטנים ובינוניים, הסביר, כפוף אף הוא לאותה אסטרטגיה.

סתווית נבון, משנה למנכ"ל סאפ ישראל וסמנכ"ל תפעול. צילום: קובי קנטורמגדל ציטט סקר שערכה החברה בקרב לקוחותיה שממנו עלה, כי הנושאים הנמצאים בראש סדר העדיפויות של הלקוחות הם: איכות ואמינות, ייצוב הליבה, צמצום עלות האחזקה הכוללת, שימור לצד חדשנות ושיפור חוויית המשתמש. "סאפ מקנה חשיבות רבה לארגונים קטנים ובינוניים", סיכם מגדל. "המטרה היא לספק ערך עסקי מבוסס טכנולוגיה ללקוח בכל גודל – מהעסק המשפחתי הקטן ועד ממשלות וארגוני ענק".

"נמשיך להתמקד בפתרונות ורטיקליים"

סתווית נבון, משנה למנכ"ל סאפ ישראל וסמנכ"ל תפעול, אמרה, כי "היום אנחנו משיקים את הגרסה החדשה של המוצר. היא לא עומדת בפני עצמה, אלא מהווה תוצר של עשור של עשייה עם קהילת הלקוחות והשותפים העסקיים". לדברי נבון, "3,000 הלקוחות בארץ יקבלו גרסה שעבדו עליה בחברה מזה שנה וחצי".

"כיום, SAP Business One הוא בבחינת תקן לכל מגזר תעשיה, וכולל בתוכו היבטים של בינה עסקית וכניסה לעולם הנייד", הוסיפה. "המערכת מותקנת ב-48 מדינות ברחבי העולם, ובארץ היא מוטמעת עם לוקליזציה מלאה".

עידו דור, מנהל תחום ה-SME, סאפ ישראל. צילום: קובי קנטורהיא סיכמה בציינה, כי "נמשיך להגדיל את היקפי הפעילות ואת נתח השוק שלנו באופן משמעותי ב-2011. נמשיך להתמקד בפתרונות ורטיקליים".

"להתאים תוכן לתחומי העבודה"

עידו דור, מנהל תחום ה-SME, ורמי מנחם, מנהל ערוצי ההפצה של SAP Business One, סאפ ישראל, הציגו את התכונות והרכיבים החדשים בגרסה שהושקה. השניים אמרו, כי גרסת המוצר החדשה כוללת התייחסות לחמישה היבטים: העצמת חוויית המשתמש, תמיכה חזקה בקבלת החלטות, חיבור לעולם הבינה העסקית, הוספת פונקציונליות ותוכן עסקי ופישוט האינטגרציה מול רכיבים משלימים.

בהיבט חווית המשתמש, ציינו, "הוכנסו בגרסה החדשה שיפורים משמעותיים בממשק המשתמש, כולל שיפור חזותי בחוויית המשתמש וכן הוספת קוקפיט שמגדיל את תפוקת העובד ומאפשר לו לראות ולהתאים תוכן שהוא רלוונטי עבור סביבת ותחומי עבודתו".

רמי מנחם, מנהל ערוצי ההפצה של SAP Business One, סאפ ישראל. צילום: קובי קנטורהיבט נוסף, לדברי דור ומנחם, כולל שיפור בביצועים בגרסה החדשה. הם ציינו, כי שיפור זה מביא לקצב עיבוד תעבורות מהיר יותר. לדבריהם, הפלטפורמה כוללת תשתית אינטגרציה מבוססת ארכיטקטורה מוכוונת אירועים (SOA), "מה שמאפשר לקשר בין SAP Business One למערכות IT אחרות".

חתם את האירוע המנצח איתי טלגם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים