HP שוקלת להיכנס לשוק הסלולר הישראלי עם מכשירי ה-Palm Plus וה-Palm Pre 2

לדברי שלומי פרייס, מנכ"ל חטיבת המיחשוב ב-HP ישראל, החברה טרם החליטה האם השיווק של המכשירים יתבצע דרך ספקיות השירות, או ש-HP תשווק אותם באופן ישיר ● "הכל תלוי בבדיקה שלנו והיכן נפיק יותר הכנסות", אמר פרייס במסיבת עיתונאים שכינסה החברה להצגת המחשבים החדשים שהיא מתכוונת להשיק ב-2011 ● "HP נמצאת בנקודה בה היא חודרת לשווקים חדשים ומעניינים ומקבלת על עצמה אתגרים חדשים", אמר פרייס

ב-HP ישראל שוקלים כניסה לשוק המכשירים הסלולריים המקומי עם המכשירים החדשים שהשיקה בעולם לאחר רכישת פאלם (Palm). המדובר במכשירי ה-Palm Plus וה-Palm Pre 2, שיהיה מבוסס על מערכת ההפעלה החדשה, WebOS 2.

דברים אלה ואחרים אמר הבוקר (ב') שלומי פרייס, מנכ"ל חטיבת המיחשוב ב-HP ישראל, במסיבת עיתונאים שערכה החברה בתל אביב להצגת המחשבים החדשים שהיא מתכוונת להשיק ב-2011. לדברי פרייס, החברה עוד לא החליטה האם השיווק של המכשירים הסלולריים החדשים יתבצע דרך ספקיות השירות, או ש-HP תשווק אותם באופן ישיר. "הכל תלוי בבדיקה שלנו והיכן נפיק יותר הכנסות", אמר.

ומה לגבי הסלייט (Slate) – מחשב הלוח החדש שאמורה HP להשיק בתחילת השנה הבאה כמתחרה ישיר ל-iPad של אפל (Apple)? לדברי פרייס, "אנו בוחנים את הבאת הסלייט לארץ יחד עם השקתו המתוכננת ב-EMEA".

מאה דגמים של מחשבים

על פי פרייס, מכרה HP בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה כ-180,000 מחשבים אישיים בישראל, והיא שולטת בשוק עם 23.4% מהמכירות – לפי דו"ח IDC המעודכן. יצוין, כי על פי אותו הדו"ח, ממוקמת לנובו (Lenovo) במקום השני, עם 14.9%. "שנת 2010 הייתה שנה מצוינת לחטיבת המיחשוב האישי. אין ספק שאנחנו צומחים – בין היתר בגלל חבירה וסינרגיה עם גופים ארגוניים אחרים, כמו שיתוף הפעולה שלנו עם פלאפון", אמר פרייס וציין, שברמה העולמית מוכרת HP מחשב אישי בכל 2 שניות.

משה בריק, מנהל מוצרים ניידים לשוק הפרטי ב-HP ישראל, הציג כמה מהמחשבים החדשים אותם תשווק החברה החל מ-2011, ביניהם מספר מחשבי Netbook חדשים, כולל ה-Mini 5103 שיימכר במארז מתכתי בכמה צבעים ויכלול גם דגם שיתמוך במסך מגע (יימכר ב-2,600 שקלים ומעלה) ואת ה-Mini 210, שעבר שדרוג עיצובי ומצויד כעת גם בסוללה חדשה, שאמורה לספק לו 10.5 שעות עבודה (יימכר ב-1,999 שקלים ומעלה). עוד אמר בריק, כי החברה שוקלת ייבוא של מחשב מיני נוסף, Mini 100e Education Edition, שמיועד לתלמידי בית ספר. מחשב המיני מצויד בתוכנות מתאימות ומעוצב כמזוודה עם ידית נשיאה מיוחדת (טרם נקבע מחיר).

שלומי פרייס, מנכ"ל חטיבת המיחשוב ב-HP ישראל, מכריז על ההשקה האפשרית של מכשירי הפאלם בישראל. צילום: פלי הנמר

מעבר לכך, תשיק החברה מספר מחשבים אישיים שמיועדים לשימוש ביתי, כולל שני מחשבים מסדרת ה-Envy, שהבולט ביניהם הוא דווקא דגם עם מסך בגודל 14 אינץ' בשם Envy 14 Beats Edition, שמשלב מערכת שמע ייחודית המכונה Beats Audio שנבנתה יחד עם האמן והמפיק המוזיקלי האגדי ד"ר דרה, ועם ג'ימי איובין – נשיא חברת התקליטים Interscope Geffen A&M Records. המחשב, שיעלה כ-8,000 שקלים, מצויד גם בזוג אוזניות מיוחדות ובתוכנות להפקת מוזיקה באולפן ביתי.

"החזון הטכנולוגי אשר עומד תמיד לנגד עיני החברה שם דגש רב על פיתוח מוצרים חדשים ועתידיים כמו מסך מתקפל, מחשבי לוח ומוצרים נוספים – מה שהופך את HP למובילה בחדשנות, יצירתיות והבנת צורכי הלקוחות", אמר שלומי פרייס. "HP נמצאת בנקודה בה היא חודרת לשווקים חדשים ומעניינים ומקבלת על עצמה אתגרים חדשים לקראת תקופה שבה השוק הטכנולוגי עושה שינויים בצעדי ענק".

פרייס סיכם ואמר, כי בסך הכל תציע HP כמאה דגמים שונים של מחשבים לכל סוגי הצרכנים והארגונים עד תחילת 2011. לסיום, הציג אב-טיפוס של מסך מחשב נגלל.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. בני

    מעולה !! סופסוף אפשר יבהיה לשדרג את הטראו 650 ...

אירועים קרובים