בנק לאומי מציע: שיפור השירות באמצעות מחשב לוח

מהבנק נמסר כי "השירות נועד לשדרג את חווית הלקוח בסניף, לקצר את התורים ולתת שירות מהיר ויעיל ללקוח" ● הפעולות הניתנות לביצוע באמצעות מחשב הלוח הן הפקדה לפיקדון, הזמנת פנקסי צ'קים, הפקדה לחיסכון, הזמנת כרטיסי אשראי, הוראות קבע, ביטולי צ'קים, העמדת מסגרות אשראי ועוד ● עד סוף שנת 2011 השירות יופעל ב-30 סניפים ברחבי הארץ

אחרי שסיים פיילוט בן חודש, השיק בנק לאומי את "לאומי Navigator", שירות חדש מבוסס מחשב לוח, שנועד לשדרג את חווית הלקוח בסניף, לקצר את התורים ולתת שירות מהיר ויעיל ללקוח. השירות כולל סיוע ללקוח בהתמצאות בסניף וכן ביצוע פעילויות בנקאיות מהירות.

הפעולות הניתנות לביצוע באמצעות מחשב הלוח הן הפקדה לפיקדון, הזמנת פנקסי צ'קים, הפקדה לחיסכון, הזמנת כרטיסי אשראי, הוראות קבע, ביטולי צ'קים, העמדת מסגרות אשראי ועוד.

לדברי אייל בירן, ראש אגף לקוחות בחטיבה הבנקאית, "לאומי Navigator מהווה נדבך נוסף במעטפת השירותים המעצימים את חוויית הלקוח בסניפי לאומי. השירות מבוסס על מחשב לוח, תוך שהבנקאי בסניף יוצא מעמדתו, מארח את הלקוח ומבצע עבורו את הפעולות שהוא צריך".

בירן הוסיף, כי "במהלך החודש האחרון נוסה השירות בסניף לאומי בנתניה, וכעת הוא מוכן להטמעה בסניפים נוספים. עד סוף שנת 2011 השירות יפעל ב-30 סניפים ברחבי הארץ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים