אקזיט מהיר: DroidSecurity הישראלית תימכר ל-AVG בכ-9.4 מיליון דולרים – שנה לאחר הקמתה

הרכישה תבוצע תמורת 4.1 מיליון דולרים במזומן ועוד 5.3 מיליון המותנים בתוצאות ● DroidSecurity פיתחה פתרון אבטחת מידע לטלפונים סלולריים, ויותר מארבעה מיליון משתמשים הורידו את התוכנה שלה ● החברה הוקמה על ידי שני יזמים - דרור שלו, יוצא צ'ק פוינט, ועומרי זליגמן, איש היי-טק - שיצרו קשר עם קבוצת משקיעים בראשות שחר אפעל, לשעבר מנכ"ל נס טכנולוגיות ישראל

DroidSecurity הישראלית, המתמחה בתחום אבטחת המידע לטלפונים סלולריים, ואשר הוקמה לפני כשנה בלבד, תימכר לענקית האנטי וירוס AVG בסכום של כ-9.4 מיליון דולרים – 4.1 מיליון מהם במזומן ועוד 5.3 מיליון המותנים בתוצאות.

החברה הוקמה על ידי שני יזמים – דרור שלו, יוצא צ'ק פוינט (CheckPoint), ועומרי זליגמן, איש היי-טק. הם יצרו קשר עם קבוצת משקיעים בראשות שחר אפעל, לשעבר מנכ"ל נס טכנולוגיות ישראל, שנענתה לפנייה. בעלי החברה הם היזמים, קבוצת המשקיעים האמורה וחממת מעיין ונצ'רס. שני היזמים וששת עובדי החברה צפויים להמשיך לעבוד ב-AVG, ונראה, כי DroidSecurity תהווה את מרכז המו"פ שלה בתחום המובייל.

הנרכשת היא חלוצה של פתרונות אבטחה למכשירים סלולריים ומספקת את הכלים והשירותים הדרושים להבטיח הגנה לטלפונים חכמים. פתרונות DroidSecurity מגנים על מכשירים סלולריים ומידע נגד איומי אבטחה, זהות ופרטיות. DroidSecurity עונה על דרישות האבטחה הייחודיות לטלפונים חכמים ומבטיחה יישומים ושירותים שלמים ובטוחים למשתמשי סלולר. משרדי החברה ממוקמים בתל אביב.

אפעל, הפועל כיום כנציג בישראל ושותף בבנק ההשקעות QuantumWave, שימש עד לאחרונה כיושב ראש DroidSecurity. בראיון לאנשים ומחשבים אמר, כי "מתחילת הדרך האמנתי בחברה, בפתרון שפיתחה ובתחום הסלולר שבו היא עוסקת, שהוא התחום החם הבא. אני מאמין שצוות החברה והפתרון שלה יספקו ערך מוסף רב ביותר ל-AVG".

הוא הסביר, כי היישום של החברה הנרכשת הפך לפופולרי ביותר והורד יותר מארבעה מיליון פעמים. קצב ההורדות עומד על 30 אלף ביום. "אנשי AVG עקבו אחר פעילות החברה, ובשלב מסוים – ההתעניינות הפכה לרצינית", אמר אפעל. "עשינו שיקולים מהו המועד הנכון להסכים לרכישה, והגענו למסקנה שכעת זה הזמן, בשל מגמות בשוק, וכי זה הדבר הנכון לעשותו עבור היזמים והמשקיעים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים