אידס ונוביל, פאלו אלטו: "נדרשות ניראות ושליטה מרבית ביישומים הקריטיים"

"היישומים העסקיים הקריטיים דורשים שני צרכים מיידים: האצת ביצועים ומיעוט נפילות מחד ואבטחת מידע מבוזרת מאידך", אמר ונוביל, מהנדס מערכות ומנהל מכירות בכיר לאזור EMEA בפאלו אלטו ● לדבריו, ניראות ושליטה מרבית עונות על אתגרים אלה

"מערכי ה-IT הארגוניים מצויים כיום במצב שבו יש להם יותר ויותר יישומים עסקיים קריטיים, שדורשים שני צרכים מיידים: האצת ביצועים ומיעוט נפילות מחד ואבטחת מידע מבוזרת מאידך. על מנת לענות על אתגרים אלה, נדרשות שליטה ובקרה (שו"ב) וניראות מרבית לאותם יישומים קריטיים", כך אמר אידס ונוביל, מהנדס מערכות ומנהל מכירות בכיר לאזור EMEA בפאלו אלטו (Palo Alto Networks).

ונוביל דיבר בכנס הלקוחות השנתי של אינוקום, המייצגת ומפיצה את מוצרי החברה בישראל. בכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, השתתפו כ-300 לקוחות ושותפים עסקיים, והוא נערך הבוקר (ב') באולם הווילה בגני התערוכה בתל אביב.

לדברי ונוביל, "הפיירוול שלנו מאפשר ניראות גבוהה ושליטה מלאה בהרשאות ליישומים ותוכן לפי משתמש – ולא לפי כתובת IP. כל זאת עד ל-10 Gbps, וללא ירידה בביצועים. מוצרי האבטחה שלנו מבוססים על טכנולוגיה המסוגלת לזהות ולשלוט ביישומים באופן מדויק, מבלי להתחשב בפורטים, פרוטוקולים, טקטיקות התחמקות או הצפנת SSL, ולסרוק את התוכן על מנת לעצור איומים ולמנוע  דליפת מידע". כך, אמר, "ארגונים יכולים לעשות שימוש ביישומי ווב 2.0 ועדיין לשמור על שליטה מלאה, ובה בעת להפחית באופן משמעותי בעלויות, על ידי איחוד חומרה".

הוא סיים בהציגו פתרון של החברה המאפשר לארגונים לתת הרשאות קריאה בלבד לעובדי הארגון לרשת החברתית פייסבוק (Facebook). ונוביל אמר, כי השימוש של הארגונים ברשתות החברתיות הביא להם חיסכון ניכר בערוצי הפרסום המסורתיים.

פיליפ אלי, מנהל אזורי ב-ריברבד (Riverbed), הציג את מוצרי החברה בתחום מיטוב רשתות WAN ואמר, כי על פי גרטנר (Gartner), הם מובילים ב-2010 בנתח השוק בתחום, עם 40.3%. "ארגונים גדולים וגופים ממשלתיים מטמיעים את מוצרי מיטוב ה-WAN שלנו על מנת לשפר את יעילות עובדיהם בתוך הארגון ומחוצה לו, לאפשר שימוש בענני מיחשוב פרטיים ולספק ניראות ברשת התקשורת הארגונית", אמר אלי. לדבריו, "מוצרינו מבצעים האצה והגברה של ביצועי היישומים בין סניפים מרוחקים, מרכזי נתונים פרטיים ועובדים ניידים, ומסייעים לארגונים לאחד תשתיות IT, לשפר תהליכי גיבוי והעתקה, להגביר יעילות עובדים ולסייע בשיתוף פעולה ביניהם".

מישה פטרס, מהנדס מערכות לצפון אירופה ב-A10, אמר, כי החברה פועלת בעולם איזון העומסים, וכי היא פיתחה חומרה חדשנית שלדבריו "מסוגלת לספק פי שניים מהביצועים המקובלים כיום בתחום בחצי העלות".

פיל קילי, מהנדס מכירות בכיר לאזור EMEA ב-אירוהייב ( Aerohive), אמר, כי החברה עוסקת בתחום הפריסה החכמה של תקן N בתקשורת אלחוטית. לדברי קילי, היא מספקת קופסת AccessPoint "חכמה", שמייתרת את הצורך ב-controller, המהווה מרכיב משמעותי בעלות הטמעת הרשת.

טיירי באז'ה, מנהל אזור צפון אירופה ב-בלייד (Blade Networks), אמר, כי החברה מייצרת מתגי את'רנט של 10 Gig ויותר למרכזי נתונים המטמיעים וירטואליזציה. הוא ציין, כי הרכישה הצפויה של החברה על ידי יבמ (IBM) לא תשפיע על פעילותה בתקופה הקרובה. "נמשיך לעבוד באופן צמוד גם מול HP", אמר. באז'ה הוסיף, כי אנשי בלייד מבחינים בגידול בפעילות בתחום בישראל. החברה, ציין, פועלת בכמה שדות: שרתי להב חסכוניים באנרגיה, מתגי תקשורת ותוכנות לווירטואליזציה, לעבודה ולניהול סביבת מיחשוב ענן. "הטכנולוגיה של בלייד מסייעת בניתוב מידע משרתי הארגון ואליהם", אמר. "אנחנו מספקים מערכת רשת, המסייעת לארגונים לשלב את המיחשוב והתקשורת שלהם בקופסה אחת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים