ד"ר יוסי בהגון, שירותי בריאות כללית: "לא קל לייצר אינטימיות בערוץ דיגיטלי קר"

ד"ר בהגון, מנהל רפואה מקוונת בכללית, דיבר בפאנל שדן בהשפעת האינטרנט הרב-ערוצי על ביצועי ארגונים בישראל ● לירן דן, סמנכ"ל בחברת החדשות של ערוץ 2: "אנו יוצרים מעגל הכולל את האינטרנט, הטלוויזיה ואת הערוצים החברתיים, ומנצלים את פייסבוק ליצירת טראפיק לאתרי מאקו ורשת"

"אנו מנסים לתרגם סיטואציה אינטימית ביסודה, של שיחה או העברת נתוני בדיקות רפואיות – לערוץ דיגיטלי קר, ועדיין לשמר את האינטימיות. זה הדגש בפעילותנו והדבר אינו קל", אמר ד"ר יוסי בהגון, מנהל רפואה מקוונת בשירותי בריאות כללית.

ד"ר בהגון השתתף בפאנל בנושא השפעת האינטרנט הרב-ערוצי על ביצועי ארגונים בישראל. הפאנל נערך היום (א') במסגרת Webi2010 – תחרות מצטייני האתרים. את הפאנל הנחה עידו לוי, יו"ר חבר השופטים בתחרות. התחרות, בהפקת אנשים ומחשבים, נערכה בווילה בגני התערוכה תל אביב.

לדברי ד"ר בהגון, "רב-ערוציות בעולם הבריאות זה משהו חדש, בעולם וגם בארץ ואנו מובילים פעילות זו, תוך שאנו מנסים לשמר את האינטימיות הכרוכה בשימוש ברשת". הדגש בפעילות הכללית, אמר, הוא לדמות את הקשר ככל האפשר לזה המתקיים בעולם האמיתי, עם פרסונליזציה, ניראות, ופניה לאדם בשמו, תוך הבדלה בין זכר ונקבה.

הוא ציין, כי המוטו בכללית הוא "לפגוש הלקוח בכל מקום בו נמצא, אולם לא בהכרח נביא בסלולר וברשת את אותם פריטי מידע. אנו מתחילים מהצורך ולאחר מכן בוחנים האם הערוץ מתאים להעברה". הוא סיים בציינו, כי הם פועלים רבות לשמירה על החיסיון הרפואי של המטופלים, "אנו מפלסים הדרך תוך כדי תנועה".

פאנל השפעת האינטרנט הרב-ערוצי על ביצועי ארגונים. מימין: המנחה, עידו לוי, יו"ר חבר השופטים בתחרות Webi2010; משה תמיר, משנה למנכ"ל מגדל חברה לביטוח; ד"ר יוסי בהגון, מנהל רפואה מקוונת, שירותי בריאות כללית; טל שלסקי, מנהל אגף בנקאות ישירה, בנק הפועלים; איציק מלאך, חבר הנהלת בנק לאומי; לירן דן, סמנכ"ל מדיה אינטראקטיבית, חברת החדשות של ערוץ 2. צילום: קובי קנטור

איציק מלאך, חבר הנהלת בנק לאומי, אמר, כי "לאומי דיגיטל הוא תוצר אסטרטגי של פעילות החטיבות העסקיות והטכנולוגיות בבנק. הנושא הצליח בבנק, ואנו עדים להמשך ההצלחה בשל השימוש הגובר בערוץ המקוון מדי יום". כך, אמר מלאך, 80% מפעילות ניירות הערך נעשית בערוץ זה, ואילו היקף השימוש ביתר הפעילויות עוצמה על יותר מ-50% בלאומי דיגיטל. מלאך ציין, כי במהלך תכנון לאומי דיגיטל, הוקמו ועדות משותפות של כלל הגורמים העסקיים ששולבו בפעילות, "על מנת ליצור שותפות אמיתית. יש אינטגרציה בין כל החטיבות".

טל שלסקי, מנהל אגף בנקאות ישירה, בנק הפועלים, אמר כי "נושא הרב-ערוציות והחיבור בין הערוצים מול הלקוחות נמצא אצלנו כנושא אסטרטגי, ואנו חושבים איך ליצור עוד ערוצים". לדברי שלסקי, "החוכמה היא לא להוסיף עוד ערוצים, אלא כיצד לקשר ביניהם". הוא ציין, כי נדרש שפעילות זו תהיה שקופה לשאר הערוצים, לטובת מעבר חלק בין הערוצים, כמו גם שההזדהות של הלקוחות תהיה שקופה.

שלסקי סיים בציינו, כי הם מאמינים שהסלולר יהפוך לאמצעי תשלום, וכי הם פועלים רבות בתחום, בין השאר באמצעות הארנק הסלולרי אותו השיקו.

לדברי לירן דן, סמנכ"ל מדיה אינטראקטיבית, חברת החדשות של ערוץ 2, "אנו יוצרים מעגל הכולל את האינטרנט, הטלוויזיה ואת הערוצים החברתיים, ומנצלים את פייסבוק (Facebook) ליצירת טראפיק לאתרי מאקו ורשת". דן ציין, כי הנחת העבודה הבסיסית שלהם היא ש-"מותג חדשות מוביל צריך להימצא בכל ערוץ תקשורת, ועלינו לספק את הצריכה של הצרכנים לחדשות בכל ערוץ שכזה".

הרשתות החברתיות, אמר דן, התקדמו משמעותית, ובישראל אף יותר מברוב העולם. כך, הוא ציין, כי ישראל היא השלישית בעולם ברמת השימוש בפייסבוק. "אנו פעילים באיסוף חברים", אמר, "אלא שבפייסבוק צריך להתנהג בצורה אחרת. זו זירה המתנהגת באופן שונה לחלוטין". הוא סיים בתארו את קשרי הגומלין בין האתר, הערוץ הטלוויזיוני ופייסבוק, אשר לדבריו מביאים לעליית המדרוג באתר וגם בערוץ.

משה תמיר, משנה למנכ"ל מגדל חברה לביטוח, אמר, כי עולם הביטוח שונה מעולם הבנקאות וכי עליהם להתמודד מול גורם נוסף, והוא סוכני הביטוח. תמיר אמר, כי "אצלנו השיווק הרב-ערוצי נעשה גם מול הלקוחות וגם מול הסוכנים. האתגר שלנו הוא כיצד לטפל בצורה המיטבית במשולש לקוח-סוכן-חברה".

מול הלקוחות, אמר תמיר, החברה שמה לה לדגש לפעול לפישוט התוכן. כך, הוא סיפר שלקוח שיצר קשר בערוץ הרשתי מול חברת הביטוח, יצרוך את המוצר הביטוחי סבירות גבוהה פי שלושה לעומת ערוצי התקשורת האחרים.

"אנו סוגרים מעגל בעולם הרב-ערוציות מול שלושת הגורמים", סיכם תמיר, "כאשר אנו מביאים לקיצור זמנים, פישוט תהליכים ופישוט תכנים. בנוסף, הנגשת המידע בערוצי הסלולר והרשת עבור הלקוחות, מביאה להורדת עלויות. אנו מאוד מרוצים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים