סינאל תעשיות תתקין מערכת בקרת כניסה עבור בתי הזיקוק בחיפה; ההיקף: 1.3 מיליון שקלים

המערכת שתתקין סינאל תומכת בכרטיס חכם מוצפן, מאפשרת לנהל דיווחי נוכחות, צריכת ארוחות ובקרת כניסה למורשים – עובדים, ספקים, קבלני משנה ואורחים – באתרי בז"ן

סינאל תעשיות תתקין מערכות בקרת כניסה ונוכחות פרי פיתוחה באתרי הפעילות של בתי הזיקוק בחיפה. היקפה הכספי של העסקה הינו 1.3 מיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט תספק סינאל תעשיות מערכת תוכנה מרכזית שתטפל בכל פעילויות העובד, ובהן בקרת כניסה ונוכחות עובדים בשערי המפעל, דיווח צריכת ארוחות ובקרת גישה לאזורים ממודרים. העובדים והמבקרים יזדהו באמצעות כרטיס חכם בעל זיכרון פנימי, המשלב טכנולוגיית הצפנה מתקדמת לאבטחת הנתונים הנאגרים בתוך הכרטיס.

בנוסף לבקרת העובדים תטפל המערכת גם בבקרת הרכבים המורשים להיכנס לאתרים השונים של בתי הזיקוק . בקרת הרכבים תעשה באמצעות כרטיס RFID אקטיבי, ותכלול זיהוי הנוסעים ברכב, וכן שיוך הרכב לנהג, לצורך מניעת כניסת רכבים לא מורשים לאזורים ממודרים בארגון. בנוסף למערכת הזיהוי תוצג תמונת הנהג על המסך בעמדת השומר בכניסה למתקן.

ניהול כל חלקי המערכת יתבצע על ידי התוכנה של סינאל – הרמוני – אשר פותחה במטרה לקלוט ולנהל את כלל דיווחי העובד בארגון. מערכת הרמוני תותקן במרכז החברה ותנהל את כל מערכות הדיווח השונות הקיימות בבז"ן, תוך התממשקות מלאה למערכות הניהוליות האחרות של בז"ן .

גבי בוגנים
, מנכ"ל סינאל תעשיות, אמר כי " לזכייה של סינאל בפרויקט זה עבור גוף גדול ומוביל בתחומו במדינת ישראל, חשיבות רבה עבורנו, לצד אחריות גדולה לאבטחתם של מתקנים מסוג זה. זכייה זו מצטרפת לשורה ארוכה של התקנות ופרויקטים שביצעה החברה במהלך החודשים האחרונים בארגונים ביטחוניים ועסקיים מובילים בישראל ובאנגליה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים