HP השיקה פתרונות לפריסת יישומי אורקל בענן

ענקית המיחשוב השיקה בכנס Oracle OpenWorld פתרונות אינטגרטיביים חדשים ליצירת ענן פרטי, המותאמים ליישומי אורקל, ונועדו לפשט ולקצר את תהליך פריסת היישומים לכדי שעות ספורות בלבד ● הפתרונות החדשים, HP Private Cloud Solutions for Oracle Applications, משלבים בין תשתית ענן, תוכנת אוטומציה ופתרונות אחסון

21/09/2010 16:22

את מליאת הפתיחה בערב הראשון של כנס Oracle OpenWorld בסן פרנסיסקו, ניצלה הנהלת HP בכדי להעלות את דייב דונטלי – סגן הנשיא הבכיר לשרתים, אחסון ורישות, ואת אן ליברמור – סגנית נשיא בכירה, להרצאה משותפת על כניסתה של HP לעולם מיחשוב הענן של ארגוני העולם.

מיד לאחר מכן שחררה HP את ההכרזה הרשמית של הפתרון שלה, שיתחרה בכולם – ביבמ (IBM), דל (Dell), סיסקו (Cisco) ו-EMC – וכן, גם באורקל (Oracle) המארחת, שנכנסה ברגל רמה לתחום לאחר רכישתה את סאן (Sun). המדובר בפתרון ליישום מערכת ענן בסביבת יישומי אורקל, ש-HP היא שותפתה הגדולה ביותר עם 140,000 לקוחות משותפים מתוך כ-370,000 לקוחות אורקל בעולם.

כך, השיקה HP פתרונות אינטגרטיביים ליצירת ענן פרטי, המותאמים ליישומי אורקל, ונועדו לפשט ולקצר את תהליך פריסת היישומים לכדי שעות ספורות בלבד. הפתרונות החדשים, HP Private Cloud Solutions for Oracle Applications, משלבים בין תשתית הענן HP BladeSystem Matrix, תוכנת האוטומציה HP Cloud Service Automation ופתרונות האחסון HP StorageWorks. אלו מועצמים באמצעות HP Factory Express, אופטימיזציה מובנית, עוד בשלב התכנון והייצור, עבור מערכות PeopleSoft Enterprise, Oracle E-Business Suite ו-Oracle Fusion Middleware.

דייב דונטלי, סגן נשיא בכיר לשרתים, אחסון ורישות ב-HP, מציג את העידן החדש של HP - של חידוש מרכזי הנתונים והמעבר למודל הענן, היישר מבית המדרש של EMC, ממנה עבר בתחילת השנה. כעת הוא ממתין לעמדת המנכ"ל שהתפנתה

תשתית הענן של HP אמורה לחסוך לארגון גם לאורך חיי המערכות, בזכות אוטומציה של משימות וניהול מרכזי של תשתיות החומרה, התוכנה והתקשורת. עוד עומדים לרשות הלקוחות כלים תומכים, ובהם HP Cloud Maps בהתאמה ייעודית ליישומי אורקל, ושירותי המומחה HP Cloud Consulting Services.

מייק קראוסן, סגן נשיא לשיתוף פעולה עם אורקל ב-HP, מסר, כי "לקוחות שמבקשים להבטיח אספקת שירותים מיטבית לכל רוחב הארגון, דורשים אינטגרציה מלאה בין היישומים לתשתיות והתאמה מדויקת של מערכות ה-IT לצרכי היישומים. באמצעות HP Private Cloud Solution for Oracle Applications, אנחנו מציעים תשתית אינטגרטיבית חסרת מתחרים עבור יישומי אורקל, ומאפשרים ללקוחות להשיג מהירות פריסה, פשטות וגמישות שלא התאפשרו בעבר".

ג'דסון אלטהוף, סגן נשיא לשותפויות, ערוצים ומכירות משולבות באורקל, הוסיף: "הלקוחות נדרשים לספק שירותי יישומים באופן זורם, פשוט, יעיל ומאובטח. התשתית האחודה HP Converged Infrastructure, ובעיקר כעת עם HP Private Cloud Solution for Oracle Applications, מספקים ארכיטקטורה פתוחה ואחידה, המנוהלת במרוכז וניתנת להתאמה אופטימלית לצרכי כל יישום וכל סביבה".

עולם מיחשוב הענן מעמיד את כל השותפים לשעבר בפני מודל חדש של שותפות-תחרות עזים ביותר. ארבעה צירים בתחרות הזו מציעים פתרונות משולבים של חומרה, תוכנה ותשתית: יבמ, HP, אורקל וסיסקו – שעושה זאת עם EMC והחברה הבת שלה, VMware – מלכת הווירטואליזציה, המאפשרת העיקרית של מודל מיחשוב הענן.

אן ליברמור, סגנית בכירה ב-HP מהוותיקות בחברה, נושאת דגל המיחשוב הארגוני

גם השחקנית הראשית בעולם התוכנה, מיקרוסופט (Microsoft), הכריזה על מודל מיחשוב ענן משלה, אליו עוברת החברה כולה כשהיא נסמכת על יצרני החומרה של השרתים הסטנדרטיים, כמו דל, HP, יבמ ופוג'יטסו (Fujitsu).

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארה"ב

מתעניין במיחשוב ענן? הירשם לכנס CloudCon של אנשים ומחשבים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים