שלי כהן מונה למנכ"ל קב' ההנדסה והשירותים המוניציפליים של וואן

מינויו של כהן - עד כה המנכ"ל חברת ONE City של הקבוצה - הוא חלק ממהלך אסטרטגי בתוך וואן, שמטרתו לאגד מספר חברות לכדי קבוצה עסקית ייעודית אחת

שלי כהן, מנכ"ל קב' ההנדסה והשירותים המוניציפליים של וואן טכנולוגיות.

שלי כהן, שהיה עד כה מנכ"ל חברת ONE City מקבוצת וואן טכנולוגיות (ONE), מונה לתפקיד מנכ"ל קבוצת ההנדסה והשירותים המוניציפליים ב-וואן טכנולוגיות.

מינוי זה הוא חלק ממהלך אסטרטגי בתוך וואן, שמטרתו לאגד מספר חברות לכדי קבוצה עסקית ייעודית המתמחה בתחומי ההנדסה והשירותים המוניציפאליים.

במסגרת הקבוצה החדשה בניהול כהן, חברת ONE City תוביל את תחום השירותים המוניציפליים, וחברת אפשטיין יועצים – העוסקת בניהול פרויקטים הנדסיים בענפי התשתיות והבנייה – תוביל את תחום ההנדסה.

כהן מילא בשני העשורים האחרונים מספר תפקידי מפתח ב-וואן טכנולוגיות, והחל מ-2020 כיהן כמנכ"ל ONE City. במסגרת תפקידו החדש הוא יתווה ויוביל את מימוש אסטרטגיית הצמיחה והפיתוח העסקי של וואן טכנולוגיות בתחומי ההנדסה והשירותים המוניציפליים, לצד ניהול כל החברות בקבוצת העסקים החדשה.

כהן ימשיך את מעורבותו ב-ONE City בנושאים אסטרטגיים ופיתוח עסקי, וילווה את החברה מול מספר לקוחות. לתפקיד המנכ"ל ב-ONE City ייכנס שרון עזרא, אשר כיהן עד עתה כמשנה למנכ"ל, וימשיך לדווח ל-כהן. יוסף הלוי ומשה זליקוב, המכהנים כמנכ"לים משותפים באפשטיין, ימשיכו בתפקידם וידווחו ל-כהן.

"החזון של וואן טכנולוגיות הוא להמשיך ולהתרחב בעולם השירותים המוניציפליים ותשתיות ההנדסה, ולספק ללקוחות מעטפת מקיפה, אשר מבוססת על הידע והניסיון שצברנו בתחומים אלה בשילוב עם פתרונות טכנולוגיים מתקדמים", אמר כהן. "היצע הפתרונות הרחב הקיים בקבוצה, בשילוב עם היכולות הטכנולוגיות שלנו, יוצרים יחד סינרגיה, המאפשרת לנו להביא יתרון מהותי ללקוחות, עם פתרונות המותאמים היטב לצרכיהם המשתנים. מהלך זה יגבש עוד יותר את מעמדה של הקבוצה כמובילה בתעשייה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים