מובילאיי סוגרת את יחידת האפטר מרקט ומפטרת כ-100 עובדים בישראל

הסיבה לסגירה היא שרוב המערכות החכמות מגיעות עם פתרונות ADAS מובנים, מה שמייתר תא הצורך במערכות חיצוניות כמו זו שלה ● בכך מבטלת מובילאיי את ייצור המערכת הוותיקה שלה

פרופ' אמנון שעשוע, נשיא ומנכ"ל מובילאיי.

מובילאיי של אינטל החליטה לסגור את יחידת האפטר-מרקט שלה – מה שיוביל לפיטורים או למציאת מקום חדש בחברה עצמה עבור כ-130 עובדים, מהם כ-100 בישראל. ההחלטה, שפורסם עליה אתמול (ב'), נובעת מכך שהחברה החליטה, לאחר בחינת השטח והאפשרות העסקיות להכנסות מהיחידה, שתרומתה לכלל ההכנסות שלה כבר לא גדולה, אם בכלל.

הסיבה העיקרית לסגירת היחידה היא שכיום, רוב המכוניות החכמות מגיעות לשוק עם פתרונות ADAS מובנים, כך שנפח השוק שבו יש צורך בהתקנה של מערכת ADAS חיצונית הולך וקטן בהתמדה. לפי הדיווחים, ההכנסות השנתיות של היחידה ירדו לכ-40 מיליון דולר בלבד.

"זו הייתה החלטה קשה מאוד. חטיבת ה-IMS הייתה מנוע מוקדם למובילות של מובילאיי, והוכיחה שניתן לספק בטיחות בדרכים ביעילות בעלות נמוכה. היא סיפקה זרז להגברת האימוץ של טכנולוגיות ADAS בכלי רכב חדשים. למרבה הצער, ההצלחה של פתרונות ה-ADAS המובנים שלנו צמצמה את ההזדמנויות לפתרונות הרכבה עד לנקודה שבה כבר לא כדאי להמשיך בפעילות של היחידה", אמר פרופ' אמנון שעשוע, נשיא ומנכ"ל מובילאיי.

בחברה מציינים שהיא נשארה מחויבת לספק תמיכה ללקוחות ה-IMS הקיימים בטווח הבינוני, ושלסגירת היחידה לא אמורה להיות השפעה של ממש על התוצאות השנתיות של החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים