רון ריינפלד יהיה המנכ"ל החדש של מורפיסק

בתפקידו יוביל את המשך הצמיחה העסקית ורווחיות החברה בשווקים הגלובליים * יחליף את רונן יהושע, שמונה לנשיא החברה

עידו לביא

חברת הסייבר הישראלית מורפיסק (Morphisec) מודיעה היום (ד') על מינויו של רון ריינפלד למנכ"ל החדש של החברה. ריינפלד יחליף את רונן יהושע, לאחר תשע שנים שבהן כיהן כמנכ"ל החברה, ומונה לכהן כנשיאה.

ריינפלד מביא איתו ניסיון של מעל 18 שנות ניסיון בניהול פיננסי בחברות SaaS. טרם הצטרפותו למורפיסק, כיהן כמנהל כספים בחברת אינסייטס (IntSights) (נרכשה על ידי Rapid7). כמו כן כיהן כסמנכ"ל הכספים והתפעול ב-Zooz (שנרכשה על ידי PayU), ומילא שורת תפקידים פיננסיים ותפעוליים שונים ב-Cloudshare ב-Clarizen ו-Ernst & Young, כמו גם תפקידי ייעוץ רבים לסטארט-אפים בתחילת דרכם. בתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל התפעול במורפיסק.

ריינפלד אמר בעקבות המינוי, כי "בשנתיים האחרונות החברה ביצעה קפיצת דרך משמעותית הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינת מכירות, והצליחה להגדיל  את ה-ARR בעשרות אחוזים. אנו ממשיכים לסמן פסגה אחר פסגה, תוך המשכיות צמיחה עסקית ורווחיות החברה בשווקים הגלובליים. 2024 תהיה שנה משמעותית של יעילות משופרת, השקה מוצלחת של מוצר הגנה נגד מתקפת כופר והתמקדות בפיתוח עסקי אסטרטגי".

עוד הוסיף ריינפלד: "אני גאה ונרגש לקראת התפקיד כמנכ"ל החברה ומודה לרונן על תרומתו יוצאת הדופן ומברך אותו על תפקידו כנשיא החברה. אנו נמשיך לעבוד ביעילות ובשותפות  להשגת יעדי החברה יחד עם ההון האנושי הנהדר של מורפיסק, שמביא עימו איכויות יוצאות דופן וערכים גבוהים".

יהושע ציין, כי "אני מסיים את תפקיד המנכ"ל בתחושת סיפוק גדולה. מדובר בתשע שנים מאז הקמת החברה, אשר החלו מתשוקה לטכנולוגיה ורצון לבנות חברה חדשנית ופורצת דרך. אני משוכנע שרון יוביל את מורפיסק להמשך צמיחה והתפתחות. כנשיא החברה אמשיך בעבודה משותפת עם רון, ללוות את החברה ולהצמיח אותה קדימה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים