חדש במגדל: צ'אטבוט GenAI למידע על ביטוח ופיננסים

הצ'אטבוט החדשני, המבוסס על שירות Amazon Bedrock, יסייע לגולשים באתר החברה "לדבר עם המידע" בשפה חופשית ולקבל תשובות מדויקות במהירות ובקלות

משה מורגנשטרן, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת הטכנולוגיות במגדל.

מגדל ביטוח ופיננסים השיקה צ'אטבוט מבוסס GenAI באתר החברה, שיסייע לגולשי האתר וללקוחות החברה, לברר פרטיםעל תהליכים ומידעים בתחום הביטוח, הפנסיה והפיננסים, וכל זאת בשפה פשוטה וקלה ומבלי להידרש להבנה מעמיקה בעולמות אלה. הצ'אטבוט נבנה באמצעות שירות Amazon Bedrock של AWS והינו ייחודי וחדשני בשימוש בטכנולוגית בינה מלאכותית יוצרת כדי לאפשר אינטראקציה בשפה חופשית, איתור המידע הרלוונטי מתוך כלל מקורות המידע הרבים באתר ומענה אישי בשפה פשוטה ומובנית.

עד כה הסתפקו גולשי אתרי חברות הביטוח השונות בממשק בחיפוש פשוט, הנפוץ כבר שנים רבות ודורש השקעה של זמן רב בקריאה וסינון מידע. מגדל מחדשת כעת, ומציגה כלי עם חוויית לקוח ייחודית ומודרנית, שבו הגולש מדבר עם המידע ומקבל מענה מדויק ומהיר ללא הגדרת תשובות מובנות מראש או התערבות נציג שירות.

ייחודו של הצ'אט של מגדל טמון בהבנת הכוונה של הגולש ומתן מענה ממוקד. הפתרון מורכב מיכולות מתקדמות של חיפוש סמנטי, סיכום וההנמקה של שימוש במודל השפה Anthropic Claude Large Language Model (LLM).

Amazon Bedrock הוא שירות מנוהל, המציע מבחר מודלים (high-performing foundation models (FMs))) מחברות AI מובילות, כמו AI21 Labs, Anthropic, Cohere, מטא, StabilityAI ואמזון, באמצעות ממשק API יחיד, יחד עם מערך רחב של יכולות הדרושות לבניית יישומי בינה מלאכותית יוצרת.

משה מורגנשטרן, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת הטכנולוגיות במגדל ביטוח ופיננסים, אמר, כי "הצאטבוט הינו פריצת דרך טכנולוגית, המאפשרת חוויית לקוח ייחודית ומודרנית בעולמות השירות והדיגיטל. פיתוח יכולות אלו והנגשתם לציבור הרחב הם צעד נוסף של מגדל בחדשנות טכנולוגית ודיגיטלית. הצ'אטבוט החדש מתווסף לשורת הכלים המתקדמים אותם ננגיש ללקוחותינו וסוכנינו בקרוב. מגדל תמשיך להוביל בחדשנות טכנולוגיות באמצעות יכולות פיתוח מתקדמות לצד הבנה עמוקה של חוויית לקוח מתקדמת".

הראל יפהר, מנהל אזור ישראל וסאב סהרה אפריקה ב-AWS, אמר: "אנו מברכים את חברת מגדל ביטוח על צעד משמעותי בשיפור חוויית לקוחות החברה באמצעות טכנולוגיית AI יוצרת ושימוש ב-Amazon Bedrock, שמאפשר קבלת חוויית חיפוש טובה, איתור מידע מדויק ותשובה אישית בשפה חופשית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים