אינפורד תים – שותף עסקי בתחום הפרויקטים והייעוץ לפתרונות סאפ

מספקת פתרונות מקצה לקצה במגוון תחומים עסקיים, תוך התמקדות ב-SAC Planning & Analytics, PaPM לניתוחי רווחיות, Group Reporting ו-SAP BTP

מימין: אתי גור אריה, מייסדת ומנכ"לית אינפורד תים, ושרון בן ארי, מנהלת שותפים ב-SAP ישראל.

סאפ (SAP) ישראל, המפתחת יישומים ארגוניים, מינתה את אינפורד תים (Inford Team) כשותף עסקי בתחום הפרויקטים וייעוץ לפתרונות סאפ בעולמות הפיננסיים והאנליטיקה. אינפורד תים תסייע ללקוחות לאמץ את הפתרונות העדכניים והמתקדמים ביותר מבית סאפ בצורה המיטבית ביותר עבורם, לקבלת הערך המקסימלי עבור פעילותם העסקית.

אינפורד תים הוקמה על ידי קבוצה של יועצי סאפ מנוסים ומספקת פתרונות מקצה לקצה במגוון תחומים עסקיים, תוך התמקדות ב-SAC Planning & Analytics, PaPM לניתוחי רווחיות, Group Reporting ו-SAP BTP. בנוסף למומחי אינפורד תים המקומיים, החברה מייצגת חברות בינלאומיות מאירופה, ארה"ב ומקסיקו עם ניסיון עשיר בתחומים הללו.

צוות החברה מורכב ממנהלי פרויקטים, מנתחי מערכות, יועצים, אנשי פיתוח תוכנה ואינטגרציה, מה שמאפשר לבצע פרויקטים מקצה לקצה באופן מלא, תוך שמירה על איכות גבוהה ומצוינות לאורך כל מחזור חיי הפרויקט. לצוות עשרות שנות ניסיון מצטבר בביצוע מוצלח של פרויקטים ויישום מערכות בחברות ביטוח, בנקים, חברות מזון, תעשייה, היי-טק ועוד.

אתי גור אריה, מייסדת ומנכ"לית אינפורד תים, אמרה כי, "כחברה המתמחה בפרויקטים וייעוץ לפתרונות סאפ, מדובר בשותפות אסטרטגית עבורנו. הערך שלנו עבור לקוחותינו הינו היכולת לבצע פרויקטים להכנסת פתרונות חדשניים של סאפ באמצעות הצוות שלנו ובשילוב יועצים מובילים ומנוסים מחו"ל".

שרון בן ארי, מנהלת שותפים בסאפ ישראל, אמרה כי, "אנו גאים לומר כי השותפים של סאפ ישראל מהווים אחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים של החברה ושמחים על הצטרפותה של אינפורד תים למעגל השותפים המתרחב שלנו. לצוות של אינפורד תים ניסיון רב והיכרות מעמיקה עם מגוון הפתרונות של סאפ והם מביאים עימם ערך רב עבור לקוחות המחפשים ליישם את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר מבית סאפ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים