גוגל מציגה: הפנים החדשות של חנות כרום

גוגל השיקה את חנות כרום שלה בעיצוב חדש, המתמקד בעיקר במודרניזציה של מראה האתר והתאמתו לעקרונות העיצוב הנוכחיים שלה

הפנים החדשות של חנות כרום.

לאחר כמה שנים שלא זכתה לתשומת לב עיצובית, גוגל השיקה את חנות כרום שלה בעיצוב חדש, המתכתב עם גירסאות האנדרואיד העדכניות ביותר ושלל אפליקציות של החברה, ועם דמיון לגירסת האינטרנט של חנות Play.

גוגל התמקדה בעיקר במודרניזציה של מראה האתר והתאמתו לעקרונות העיצוב הנוכחיים שלה. העיצוב הוא בגישה מינימליסטית, וכולל מחוון בולט בחלק העליון שמדגיש כמה מהתוספים והנושאים הטובים ביותר הזמינים. סרגל הצד עבר לתחתית עבור גלילה אינסופית של תוכן, וסרגל הניווט העליון לוקח אחריות על דברים כמו הרחבות ונושאים. עם הכניסה לקטגוריה ספציפית, מופיע סרגל צד ומציע קטגוריות ניתנות ללחיצה לצורך חקירה נוספת.

כל הרחבה או ערכת נושא מציגה כעת עיצוב כרטיס מודרני עם פינות מעוגלות, מה שהופך אותן ליותר מושכות מבחינה ויזואלית. סרגל החיפוש הועבר לפינה הימנית העליונה (בעברית – השמאלית), מה שמבטיח חיפוש קל. בנוסף, כלי החיפוש מאפשרים לסנן תוצאות לפי כל הפריטים, התוספים המומלצים או בעלי אתרים. יתר על כן, ניתן למיין פריטים לפי דירוג כדי להבטיח את הבחירה המתאימה ביותר.

החנות המחודשת כוללת גם "אוספים", המאגדים הרחבות או ערכות נושא שגוגל בחרה ידנית לצורך התאמה לצרכים ספציפיים שאולי יהיו למשתמשים.

כניסה לדף של פריט בודד מציגה אוסף של צילומי מסך וכפתור "הוסף ל-"Chrome מעוגל בולט מאפשר הוספה מיידית. סקירות כלליות, פרטים, מידע פרטיות ופריטים קשורים מסודרים כעת בעמודה במקום שיהיו מפוזרים על פני כרטיסיות, מה שמקל מאי פעם ללמוד על פריט לפני התקנתו.

רשימות ההרחבות וערכות הנושא נותרו ללא שינוי, כך שלא יהיה בהתאמות גדולות

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים