סי-דאטה תפיץ את פתרונות אבטחת הסייבר של פורטינט בישראל

ישווקו ויופצו תחת חברה חדשה בשם סי-דאטה MSD, אשר תנוהל על ידי יניב ברזילי, המשמש גם כמנכ"ל סי-דאטה קלאוד וחטיבת אבטחת המידע בחברה

יניב ברזילי, מנכ"ל סי-דאטה MSD, סי-דאטה קלאוד וחטיבת אבטחת המידע בסי-דאטה

סי-דאטה (C-Data), המפיצה של פתרונות מחשוב, אבטחת מידע וציוד היקפי בישראל, מונתה על ידי חברת אבטחת הסייבר פורטינט (Fortinet), למפיצה רשמית של פתרונות החברה בארץ.

פתרונות אבטחת הסייבר של פורטינט ישווקו ויופצו תחת חברה חדשה בשם סי-דאטה MSD ( Managed Service Distribution), אשר תנוהל על ידי יניב ברזילי, המשמש גם כמנכ"ל סי-דאטה קלאוד וחטיבת אבטחת המידע בחברה. לברזילי ניסיון של 25 שנים בתחום ההפצה.

לחטיבת אבטחת המידע של סי-דאטה ניסיון רחב היקף בהפצת מותגים עולמיים מובילים וקשרים הדוקים עם מאות משווקים ואינטגרטורים. החברה תתמקד בפעילות מכירה של השירותים המנוהלים של פורטינט למאות השותפים שלה, עם יכולות מלאות של Professional Services ושירותי ענן.

יניב ברזילי, מנכ"ל סי-דאטה MSD, אמר, כי "השותפות עם חברת פורטינט היא חלק ממהלך אסטרטגי להרחבת תחומי הפעילות של חברת סי-דאטה בתחומי אבטחת המידע ופתרונות ענן. פורטינט היא אחת מספקיות פתרונות אבטחת הסייבר הגדולות והמובילות כיום בשוק הגלובלי. הבחירה בפורטינט תסייע לשותפים שלנו לצייד את לקוחותיהם בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום האבטחה כדי להתמודד עם הסיכונים ואיומי הסייבר השונים".

עופר ישראלי, מנהל פעילות פורטינט בישראל, אמר, כי "אנחנו שמחים לצרף את סי-דאטה MSD כמפיצה רשמית נוספת של פורטינט בישראל.סי-דאטה היא חברה בעלת ניסיון רב שנים בהפצה של פתרונות אבטחת מידע וסייבר מובילים. אנחנו מאמינים כי שותפות זו תסייע לנו להמשיך לספק את פתרונות האבטחה והתקשורת המתקדמים ביותר מבית פורטינט עבור השותפים שלנו, אשר מטמיעים את כלל הפתרונות של פורטינט עבור לקוחות בכל מגזרי התעשייה בישראל".

עופר ישראלי, מנהל פעילות פורטינט בישראל

עופר ישראלי, מנהל פעילות פורטינט בישראל. צילום: פוטו פינו

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים