יו-טיוב נלחמת כנגד חוסמי פרסומות של המשתמשים בפלטפורמה שלה

יו-טיוב מאשרת כי החלה ב"מאמץ עולמי" נגד חוסמי פרסומות, בדמות בקשה מהמשתמשים לרכוש מנוי פרימיום או לאפשר פרסומות ● יו-טיוב: "כשאתם חוסמים את המודעות ביו-טיוב, אתם מפירים את התנאים וההגבלות של יו-טיוב"

עד כה שירות הזרמת הווידיאו המוביל. יוטיוב.

יו-טיוב (YouTube) מאשרת רשמית כי החלה ב"מאמץ עולמי" נגד חוסמי פרסומות, בדמות בקשה מהמשתמשים לרכוש מנוי פרימיום או לאפשר פרסומות. לפי פרסומים שונים, משתמשים החלו לקבל אזהרות בפורמטים שונים, שלפיהן "השימוש בחוסמי פרסומות מפר את התנאים וההגבלות של יו-טיוב", ובמקרים מסוימים החברה אף מונעת ממשתמשים להמשיך לצפות בסרטונים אלא אם משביתים את חסימת פרסומות.

פלטפורמת הזרמת הווידיאו החלה כבר ביוני האחרון בניסוי, כאשר הציגה למשתמשים הודעה, האומרת כי נגן הווידיאו ייחסם לאחר שלושה סרטונים אם חסימת הפרסומות לא תושבת, וכעת, כאמור, הופך הניסוי למדיניות הרשמית של החברה, זאת במאמץ להגדיל את מנויי הפרימיום שלה בתשלום, או לפחות לא לפגוע בהכנסות החברה מפרסום, שהציגו ברבעון האחרון ירידה לעומת הרבעון הקודם.

החברה יצרה גם עמוד רשמי, שבו היא מסבירה למשתמשים כיצד לאפשר הצגת פרסומות בסרטונים, ובו היא כותבת: "המודעות ביו-טיוב עוזרות לתמוך ביוצרים שאתם אוהבים ומאפשרות למיליארדי אנשים ברחבי העולם להשתמש בשירות הסטרימינג. כשאתם חוסמים את המודעות ביו-טיוב, אתם מפירים את התנאים וההגבלות של יו-טיוב. אם אתם משתמשים בתוסף לחסימת מודעות, תתבקשו לאפשר הצגת מודעות ביו-טיוב או להירשם ליו-טיוב פרימיום. אם תמשיכו להשתמש בחסימת מודעות, יכול להיות שנחסום את הפעלת הסרטונים. כדי למנוע הפרעות בצפייה, כדאי לאפשר הצגת מודעות ביו-טיוב או להירשם ליו-טיוב פרימיום".

בהמשך, מסבירה יו-טיוב גם כיצד לאפשר הצגת מודעות בפלטפורמה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים