גוגל משנה תכונות בסרגל החיפוש כדי להקל על הגלישה

Chrome יכול כעת לתקן שגיאות הקלדה, לחפש בסימניות, ובאופן כללי להגיע למידע המבוקש עם פחות חיפושים

גלישה מהירה יותר ב-Chrome.

כמה שינויים קטנים שגוגל מבצעת באופן שבו פועל החיפוש ובסרגל הכתובות שלה בדפדפן Chrome מקילים על הגלישה ברשת ומפחיתים את מספר החיפושים שצריך לבצע.

בעת שימוש בדפדפן Chrome במחשב שולחני או נייד, הדפדפן ינסה כעת לתקן את שגיאות ההקלדה בכתובת האתר, כך שיתקבלו הצעות השלמה אוטומטיות על סמך האתר הנכון ולא דומיינים כלשהם שמאחורי האיות השגוי. ההשלמה האוטומטית של סרגל הכתובות תהיה כעת חכמה יותר באופן כללי, ותחזה את האתר שהמשתמש מחפש בהתבסס על מילות מפתח במקום רק לנחש איזו כתובת אתר הוא מקליד. למשל, גוגל מדגימה, שכאשר מקלידים "טיסות", Chrome עשוי לחזות שכוונת המשתמש היא לעבור ל-Google Flights, בעוד שלפני כן הוא פשוט היה מציע שאילתות חיפוש הכוללות את המילה. אבל זה יעבוד גם עם אתרים שאינם של גוגל. Chrome יכול כעת גם לחפש בתוך הסימניות של המשתמש אתרים וקבצים הקשורים למה שהוא מקליד.

כל התכונות הללו מבוססות על היסטוריית הגלישה והסימניות של המשתמש, כך ש-Chrome פשוט נעשה קצת יותר מותאם אישית. ואולם השינוי האחרון הוא הוא כלל-אינטרנטי ולא קשור דווקא למותק גוגל, ולמעשה הוטמע כבר כמעט עבור כל המשתמשים בשבועות האחרונים: כשמתחילים להקליד שם של אתר פופולרי, סרגל הכתובות יציג את כתובת ה-URL של האתר ברשימת ההצעות, וניתן לבחור בו כדי להגיע היישר לאתר.

לצד השינויים הללו, גוגל מציינת גם, שהיא משנה את הפריסה החזותית של סרגל הכתובות כדי להקל על הקריאה ולזרז את הטעינה. דומה שגוגל מדגישה יותר את סרגל הכתובות ואת ההצעות הנפתחות ופחות את החשיבות של דף תוצאות החיפוש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים