ימים של מלחמה: הממשלה הקימה מוקד לדיווח על תקלות תקשורת

לנוכח המצב הביטחוני, משרד התקשורת מפעיל מוקד פניות ייעודי לדיווח על תקלות ברשתות סלולר ואינטרנט ביישובי עוטף עזה וגבול הצפון ורשות המיסים פתחה ערוץ מקוון לטיפול מהיר בפניות של משרתי מילואים

סיוע לתושבי עוטף עזה ולמגויסים.

משרד התקשורת מפעיל מוקד פניות ציבור ייעודי עם מספר מקוצר לדיווח על תקלות ברשתות סלולר ואינטרנט ביישובי עוטף עזה וגבול הצפון במספר 4928*.

המוקד מאויש 24/7 על ידי מענה אנושי ונועד לתרום משמעותית לקיצור זמני המענה לתקלות תקשורת באזורי הגבולות, פעולה שעשויה להציל חיי אדם.

בתוך כך, רשות המיסים הודיעה, כי לנוכח המצב הביטחוני וגיוס המילואים הנרחב היא פתחה ערוץ מקוון לטיפול מהיר בפניות של משרתי מילואים.

משרתי המילואים המעוניינים לפנות לרשות בנושאי שומה, גבייה ואורכות יבחרו במערכת הפניות המקוונת בנושא המשני את האפשרות "פניות מתגייסי בעלי צו 8" ויצרפו לפנייתם את הצו שקיבלו. פניות אלו יקבלו עדיפות גבוהה ויטופלו במהירות כדי לסייע, ככל האפשר, למשרתי המילואים הנושאים בנטל בימים אלו. ‏

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים