SQream גייסה 45 מיליון דולר בסבב C

המימון ישמש לחברה - שמסייעת לארגונים להאיץ תהליכי עיבוד וניתוח מידע באמצעות GPU - להתרחבות בארה"ב ● המנכ"ל, עמי גל: "מהפכת ה-AI מובילה חברות רבות להשקיע בעיבוד ביג דאטה ולמידת מכונה בסקייל משמעותי"

צוות SQream. שוכב מלפנים עמי גל, המנכ"ל והמייסד השותף.

SQream – חלוצה בתחום ניתוח ביג דאטה באמצעות מעבדים גרפיים (GPU) שהטכנולוגיה החדשנית שלה משרתת לקוחות אנטרפרייז מובילים – בישרה היום (ג') כי גייסה 45 מיליון דולר בסבב C. ההשקעה תשמש את חברת הדאטה אנליטיקס להתרחבות בשוק האמריקאי, ולהרחבת השירותים בתחום הבינה המלאכותית ולמידת מכונה.

סבב הגיוס האחרון התבצע בהובלת World Trade Ventures ובהשתתפות משקיעים חדשים וקיימים, כולל שוסטרמן, קייזר, אייקון, בלאמברג ופרדי-הלן

החברה מאמינה כי המימון עתיד להאיץ את התרחבותה בצפון אמריקה ולהעמיק את יכולות המוצר, בעיקר בתחום ייעול תהליכי למידת מכונה (ML).

בין לקוחותיה הקיימים של SQream נכללות החברות: סמסונג, LG, לייבאקשן, סינצ', אורנג', AIS ואחרות. 

החברה מעסיקה כ-150 עובדים ומגייסת למשרות שונות. 

פתרונות האנליטיקס וניתוח הנתונים הקיימים היום בשוק לא עומדים בעומס הנדרש בעידן הבינה המלאכותית. כתוצאה מכך, ארגונים מתפשרים על איכות התוצרים והתובנות; ממתינים זמן יקר להכנת ועיבוד המידע, תוך התפשרות על כמות הנתונים; וכן נדרשים לעמוד בעלויות גבוהות. אילוצים אלה לעתים אף מביאים חברות לכדי ביטול פרויקטים. SQream, לטענתה, מתגברת על בעיות אלו על ידי שימוש ייחודי במעבדים גרפיים (GPU) לטובת עיבוד נתונים מקבילי.

הביצועים של SQream מראים על שיפורים משמעותיים בתהליכי הכנת הנתונים, טיוב והרצת המודלים והפקת תובנות תוך חיסכון בעלויות: הגדלת כמות הדאטה שניתן להשתמש בסדרי גודל, חיסכון של 90% בזמני הכנת וטעינת נתונים, 90% חיסכון ברכיבי החישוביות הנדרשים, 80% בעלויות, הורדת צריכת הפחמן ב-90%, ובסופו של דבר – קבלת החלטות ותובנות אסטרטגיות מבוססות דאטה ואלגוריתמים. 

גיוס קשה מבעבר: "על רקע המצב הפוליטי בישראל"

עמי גל, מנכ"ל ושותף מייסד ב-SQream. צילום: אירינה ליובימובה

עמי גל, מנכ"ל ושותף מייסד ב-SQream. צילום: אירינה ליובימובה

עמי גל, מייסד-משותף ומנכ"ל SQream: "ארגונים שרוצים לצמוח כיום חייבים להתבסס על כמות דאטה עצומה. בשנים האחרונות אנחנו מזהים צונאמי של חברות שמשקיעות רבות בניתוח נתונים ובניית מודלים של למידת מכונה. בזכות הטרנדים האחרונים בעולם ה-AI, הביקוש רק עולה ומתעצם. כחלוצה בתחום, SQream מובילה בשוק ניתוח ביג דאטה ו-AI באמצעות מעבדים גרפיים. הגיוס יאפשר לה להציע לחברות נוספות להגיע לתובנות חשובות, לבסס את החלטותיהן על נתונים מדויקים, להתחרות בעוצמה, לחסוך הרבה ולהרוויח יותר מההזדמנויות שנמצאו בתובנות".

גל הוסיף כי "זוהי תקופה לא קלה לגיוסי כספים בתעשייה שלנו. בנוסף לקשיי המאקרו המרובים שיש ממילא בכלכלות בעולם, חווינו קשיים בגיוס שלא היו בעבר על רקע המצב הפוליטי בישראל. הרוח הגבית מהתעשייה והביצועים של SQream עזרו לנו להתגבר על קשיים אלה. אנחנו מודים למשקיעים, החדשים והקיימים, על האמון והתמיכה, בפרט בזמנים אלו". 

בין לקוחותיה של SQream ישנן חברות מובילות משלל תעשיות עתירות ידע: ייצור מוליכים למחצה, חברות תקשורת ומוסדות פיננסיים. חברות אלו בחרו ב-SQream כדי להאיץ את תהליכי ניתוח הדאטה, הבינה המלאכותית ולמידת המכונה שלהן. 

ההודעה על הגיוס המוצלח מצטרפת לפרסומים האחרונים של SQream על הצטרפותה לפתרונות הענן של סמסונג, שילוב יכולות AI במוצרי החברה ומינויה של דברה לף, בכירה לשעבר ביבמ, למנהלת המכירות הראשית שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים