בלעדי

יוסי עטיה מונה לנהל את הפעילות האזורית של איילנד

דן אמיגה, מייסד-שותף וסמנכ"ל הטכנולוגיות באיילנד: "חברות בכל מגזר ותעשייה מחפשות גישות חדשות לאבטחה עם השפעה מינימלית על הארגון, ובפרט בעת שבה מודל העבודה עבר שינוי משמעותי"

יוסי עטיה, מנהל פעילות איילנד ישראל

איילנד מרחיבה את פעילותה בישראל ומודיעה על מינויו של יוסי עטיה כמי שיוביל את הפעילות האזורית של החברה.

איילנד חשפה קטגוריה חדשה, המובילה מהפכה ביכולות האבטחה, בקרה, פרטיות וחווית המשתמש, והציגה את הדפדפן הארגוני הראשון בעולם. הדפדפן של החברה מגשר על הפערים הטכנולוגיים הקיימים בין הדפדפנים הנוכחיים המיועדים לצרכנים, לבין דרישות ה-IT והאבטחה המורכבות של ארגונים בעולם, תוך שיפור משמעותי בעבודה ארגונית, בשימושיות וחוויית הגלישה של משתמשי הקצה.

עטיה שימש עד כה כמנהל מכירות אזורי של ענקית הסייבר קראודסטרייק (CrowdStrike), בעל רקע טכנולוגי-הנדסי עשיר וניסיון של כשני עשורים בניהול צוותי הנדסה וניהול מכירות בתחום ההגנה בסייבר. בעברו המקצועי קידם בהצלחה רבה את הקמת הפעילות האזורית של ג'יגמון (Gigamon) ונט אופטיקס (Net Optics), שנרכשה על ידי IXIA, וקודם לכן שימש כארכיטקט סייבר ראשי ב-HP.

התזמון לגיוס מנהל מכירות בכיר והשקת הפעילות העסקית בישראל מגיע על רקע הצלחת חברת איילנד בשוק האמריקני ולצד הצורך והביקוש בשוק לדפדפן הארגוני שהחברה מפתחת. הפתרון נותן מענה לתרחישי אבטחה ו-IT רבים ומגוונים, כגון גלישה מאובטחת; מניעת אובדן מידע (DLP); גישה ליישומים ארגוניים ובקרה על שרשרת האספקה; שליטה מלאה בכל האספקטים של אבטחת המידע ב-Last Mile; כלים ובקרה על יישומי בינה מלאכותית; ניהול סיסמאות, והפחתת התלות בתשתיות VDI.

עטיה אמר עם מינויו, כי "בתהליך שקיימתי מול דן והצוות נחשפתי לפלטפורמה רחבה, שנותנת מענה לאתגרים רבים באופן יעיל וחדשני. איילנד היא אחת מאותן חברות נדירות של פעם בחיים, שבאמת משנה את עתיד העבודה הארגונית. אני נרגש להצטרף לצוות של איילנד ולסייע בהמשך צמיחתה וגדילתה".

דן אמיגה, מייסד-שותף וסמנכ"ל הטכנולוגיות באיילנד, ציין, כי "הרחבת הפעילות העסקית של איילנד בישראל היא חשובה וקריטית לתעשייה האזורית. חברות בכל מגזר ותעשייה מחפשות גישות חדשות לאבטחה עם השפעה מינימלית על הארגון, ובפרט בעת שבה מודל העבודה עבר שינוי משמעותי. לעטיה ניסיון רב שנים בהקמתן של פעילויות עסקיות והובלתן בהצלחה, זאת לצד הבנה טכנולוגית מעמיקה וחיבור לאסטרטגיה של איילנד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים