אפסון הקימה חברת מכירות חדשה: Epson Middle East

הפעילות החדשה, שתחל בתחילת 2024, תנוהל ממשרד אזורי בדובאי על ידי ניל קולקהון, סגן נשיא אפסון אירופה

ניל קולקהון, סגן נשיא אפסון אירופה ומנכ"ל Epson Middle East.

תאגיד סייקו אפסון (Seiko Epson) היפני הכריז על הקמתה של חברת מכירות חדשה Epson Middle EastEME, מהלך המשקף, לדברי החברה, את "הפוטנציאל האדיר להאצת ההתרחבות בשוקי המפתח שלה (שכולל גם את השוק הישראלי)". הפעילות החדשה תנוהל ממשרד אזורי בדובאי על ידי ניל קולקהון, סגן נשיא אפסון אירופה.

היעד שהציגה חברת המכירות החדשה הוא להאיץ את צמיחת ההכנסות ואת טביעת הרגל שלה בשוק בחמש השנים הקרובות באמצעות הרחבת נוכחותה בתחומי הליבה של פתרונות ההדפסה, הסריקה וההקרנה.

אפסון דיווחה על עלייה במכירות של יותר מ-40% במזרח התיכון במהלך שנת 2022. החברה צופה ביקוש גובר והולך לפתרונות הטכנולוגיים שלה בתחומי ההדפסה והסריקה במגזרים עסקיים שונים, כשעם ההתרחבות המתמשכת של אירועי ספורט ובידור מקצועיים ברמה עולמית, גבר גם הביקוש לטכנולוגיות הקרנה וחוויות קמעונאיות.

לדברי קולקהון, הקמת EME ממחישה את המחויבות של החברה ללקוחות ולשותפים באזור. ״אנו מתכוונים להמשיך להשקיע ולהגדיל את הנוכחות שלנו בכל השווקים המרכזיים, מאפריקה ועד המזרח התיכון ועד מרכז אסיה… השקעה זו תעניק לנו את הזריזות והיכולת לתת מענה לצרכים המשתנים של הלקוחות בשווקים הדינמיים, הצומחים במהירות".

לדבריו, ההתקדמות של החברה צפויה לצבור תאוצה בהתאם לאימוץ של טכנולוגיות בנות קיימא עם דגש מיוחד על מערכות ההדפסה העסקיות של הזרקת דיו ומכלי הדיו שלה.

היחידה החדשה, שתכלול, כאמור, גם את הצוות הישראלי, תמנה למעלה מ-250 עובדים כשאפסון צופה עלייה של 45% בגיוס עובדים חדשים, לכש-EME תיכנס לפעולה בתחילת 2024. מהלכי הגיוס יתמקדו בגיוון והכלה (כאשר כבר כיום נשים מהוות עד 40% מכוח העבודה). המשרדים הגדולים ביותר של החברה החדשה יהיו באיחוד האמירויות, בדרום אפריקה ובטורקיה, בתוספת פעילות בממלכת ערב הסעודית, במרוקו, בקניה, בניגריה, בישראל, בקזחסטן ובאוקראינה. על פי קולקהון, יש גם תוכניות להרחיב ולשפר את רשת המשווקים והמפיצים של אפסון באזור.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים