הדר אשוח יקים וינהל את הפעילות בישראל של אד-פריוויי

אשוח יקים וינהל את המטה הישראלי של החברה, שפיתחה פלטפורמה חדשנית לטרגוט קהלים באמצעות חוכמת ההמונים

הדר אשוח, מנכ"ל אד-פריווי ישראל.

אד-פריוויי (AdFreeway) הודיעה על מינויו של הדר אשוח למנכ"ל החברה בישראל. במסגרת תפקידו יהיה אשוח אמון על הקמת המטה הישראלי של החברה, שתנסה לפרוץ לשוק הפרסום בישראל.

אד-פריוויי האוסטרלית פיתחה פלטפורמה המאפשרת למפרסמים לפלח את הקהלים הפוטנציאליים ביותר עבורם – על ידי שימוש בחוכמת המונים. החברה פיתחה פלטפורמה חברתית בעלת עשרות אלפי משתמשים פעילים, שבה הם מעניקים דירוג לפוסטים, פרסומות ותכנים נוספים על בסיס יומי. הטכנולוגיה שפיתחה החברה יודעת להפיק תובנות מהנתונים הנצברים באמצעות דירוגי המשתמשים ולהתאים את הפרסומות לפלח הקהל הספציפי שאליו הקריאייטיב מיועד. בנוסף, החברה מאפשרת להגיע אל אותם לקוחות באמצעות פילוח ערוצי הפרסום הרלוונטיים ביותר לקהל שנבחר. היא מייצרת הצעת ערך מותאמת אישית לכל מפרסם בהתאם לנתונים שהופקו מהמערכת, הכוללת את מספר החשיפות המשוער וערוצי השיווק המותאמים.

אשוח, בן 22, השתחרר לאחרונה משירות צבאי משמעותי כלוחם ביחידת מיתר בחיל התותחנים, והוא בעל ניסיון רב בתחום השיווק הדיגיטלי ברחבי הרשתות החברתיות והיכרות מעמיקה עם גורמים מובילים בענף. במסגרת תפקידו יהיה אמון על הרחבת החברה לשוק הישראלי ויוביל חזון של פרסום מדויק, אוטומטי ומבוסס ביצועים בתעשיית השיווק והפרסום בישראל.

החברה נכנסת לישראל לאחר פיילוט מוצלח שקיימה בדרום אפריקה יחד עם רשת המזון המהיר KFC. הפיילוט נחשף ליותר מחמישה מיליון צופים וזכה לתוצאות טובות, כאשר אד-פריוויי מציגה נתוני הצלחה בגובהשל פי 7.5 החזר השקעה על קמפיין ביחס למתחרה המובילה גוגל ויחס ההמרה גדול פי 6.

אשוח ציין עם מינויו, כי ״אני נרגש ושמח להתחיל את תפקידי באד-פריוויי. באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת שפיתחנו, אנו מאפשרים למפרסמים להשיג תוצאות טובות יותר בעלות נמוכה יותר מהאלטרנטיבות שנמצאות היום בשוק".

קווין ברמייסטר, מנכ"ל ובעלים של אד-פריוויי ציין, כי "הדר מביא איתו ניסיון רב ויכולות מוכחות בעולמות השיווק והמכירה בדיגיטל. אני בטוח שיבצע את תפקידו בצורה הטובה ביותר ויגרום לביסוס החברה בשוק הישראלי״.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים