נירלט צבעים הטמיעה מערכת של סיילספורס לחיזוק הקשר עם הלקוחות

החברה רכשה כמה פתרונות, בהם Sales Cloud ו-Service Cloud, אשר יסייעו לחברה לשדרג את תהליכי המכירות, השירות והתפעול, שהוטמעו על ידי אינוונטיבה

ידידיה פרנקל, מנמ"ר ומנהל התהליכים בנירלט צבעים.

נירלט צבעים, המתמחה בייצור ושיווק מוצרי צבע ואיטום, בחרה בפתרונות של סיילספורס לפרויקט השדרוג והטרנספורמציה הדיגיטלית שלה. במסגרת הפרויקט הטמיעה החברה כמה פתרונות דיגיטליים מתקדמים, בהם Sales Cloud ו-Service Cloud, אשר יסייעו לחברה לשדרג את תהליכי המכירות, השירות והתפעול על מנת לתת שירות טוב יותר ללקוח הקצה. הפרויקט נוהל על ידי אגף מערכות המידע והתהליכים בחברת נירלט בשיתוף עם חברת אינוונטיבה.

כחלק מהפרויקט בוצעו שינויים ודיוקים בתהליכי העבודה העסקיים של החברה, על מנת לייצר סינרגיה בין המחלקות השונות, זאת במטרה לתת שירות איכותי יותר בזמן מהיר יותר. במסגרת הפרויקט נבנו תהליכי אוטומציה רבים ונעשה שימוש בכלים מתקדמים לניהול נתונים, שאפשרו ייעול משמעותי וחיסכון במשאבים תוך הבנה יסודית של צורכי החברה הקיימים והעתידיים.

מחלקות השירות קיבלו כלים לניהול 360 של הלקוח, יחד עם חיבור למרכזייה, הגדרת תהליכי עבודה וניהול שיחה. כמו כן, כיום עשרות סוכני השטח העובדים על הפלטפורמה של סיילספורס יכולים לנהל לקוחות בצורה פשוטה יותר, עם כלים המספקים תמונת לקוח מלאה, המציגה הזדמנויות מכירה, יעדי מכירה, קישור לפניות קודמות של הלקוח והצעות לטיפול, כמו גם הצעת מבצעים ועוד.

בעזרת הפלטפורמה נירלט הקימה דשבורדים ייעודיים לכל תחום ומחלקה וכן דשבורדים להנהלה, המאפשרים בקרה ושליטה בפעילות השוטפת והצפת בעיות חריגות. בנוסף, פותחו טפסים דיגיטליים הנשלחים מדי יום למאות לקוחות החברה, המאפשרים להם לבחון את רמת שביעות הרצון של הלקוחות באינטראקציות מול החברה.

ידידיה פרנקל, מנמ"ר ומנהל התהליכים בחברת נירלט צבעים, ציין, כי "הבחירה בחברת סיילספורס הייתה קלה. ארכיטקטורת המערכת מאפשרת דינמיות ומתן מענה זריז לצורכי הארגון וכתוצאה מכך שיפור יכולות השירות והמכירה באופן מהיר. בעזרת חיבור המערכת למערכות הליבה של הארגון וכן לחיבור מערכות לווייניות נוספות יצרנו בסיס נתונים אחוד, המקנה את היכולת להתקדם במהירות וביעילות לאתגרים טכנולוגיים נוספים על בסיס הפלטפורמה. מתן מענה מדויק לליבת העסק ומהירות התגובה הם המבחן של כל גוף מערכות מידע בארגון, ולכך תרמה מערכת סיילספורס על יכולותיה הדינמיות והמהירות ליישום. המבחן בתהליך ההטמעה הוא השימוש השוטף על ידי משתמש הקצה לאחר העלייה לאוויר – וגם כאן נגענו בהצלחה בזכות אפיון מדויק ויישום איכותי. בעזרת ניהול הדוק ומשימות ברורות לכל שלב, עמדנו בכלל יעדי הפרויקט ללא חריגת תקציב ולו"ז".

איתי מרגלית, סגן נשיא אזור ומנהל מערך המכירות בסיילספורס ישראל.

איתי מרגלית, סגן נשיא אזור ומנהל מערך המכירות בסיילספורס ישראל. צילום: נתנאל טוביאס

איתי מרגלית, סגן נשיא אזור ומנהל מערך המכירות בסיילספורס ישראל ציין, כי "אנו שמחים וגאים במתן האמון ובבחירה של חברת נירלט בפתרונות שלנו לביצוע טרנספורמציה דיגיטלית ושיפור תהליכי העבודה במחלקות השונות ופנים ארגונית. הפתרונות שלנו יספקו למנהלי המכירות ולנציגי שירות הלקוחות, כמו גם ללקוחות, נקודת מבט מקיפה וכוללת על מכלול הצרכים שלהם, ויאפשרו להם לבנות מערכת יחסים אמינה יותר ומותאמת אישית עם לקוחותיהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים