מתיחת פנים ל-Slack של סיילספורס

לדברי החברה, השדרוג העיצובי יקל על המשתמשים לנווט בפלטפורמה ולהישאר ממוקדים ויעניק להם גישה טובה יותר לכלים השונים שנחוצים בסביבת העבודה החדשה

מסך הבית החדש של Slack.

סיילספורס הכריזה על עיצוב מחדש של אפליקציית המסרים הארגונית שלה, Slack, לפי הדיווחים הראשונים, העיצוב החדש מביא אלמנטים שהופכים את השימוש באפליקציה, וגם חלק מהמראה שלה, לכזה שקרוב יותר לעיצוב של Teams, תוכנת שיתוף הפעולה ושיחות הוועידה המקוונות של מיקרוסופט.

בין אם זה נכון או בעיני המשתמש, בחברה מספרים, שהמטרה היא לזרז ולהקל על המעבר בין ערוצים ושיחות, תוך הגברת ההתמקדות במטלות, שכוללת בין השאר גישה נוחה יותר לכלים שמשפרים את הפרודוקטיביות.

בעיצוב החדש מסך הבית יספק גישה אחודה לכל הפעילויות ולכל הערוצים, כשכל המידע יהיה נגיש מעמוד זה בלי צורך לעבור בין מתחמי העבודה השונים שאליהם מקושר כל עובד.

העיצוב החדש גם מוסיף נקודת מבט, שמאפשרת גישה בלחיצת כפתור למידע ממוין בהתאם לתוכן המבוקש. תחת Direct Messages יוכל כל עובד למצוא את כל ההודעות שנשלחו אליו והוא טרם סיפק מענה, וכאמור ללא תלות במתחם העבודה המקושר לכל הודעה. תחת Later ניתן יהיה למצוא את כל הפריטים וההודעות שנשמרו לצורך התייחסות מאוחרת יותר, ותחת Activity ניתן יהיה לעקוב מנקודת מבט כוללת אחר פעילויות מקוונות בחברה, שמתרחשות סביב המשתמש, תוך הדגשה של פעילויות שרלוונטיות אליו. תחת More תהיה גישה לאפליקציות שונות שמקושרות ל-Slack, ולתזרימי עבודה רלוונטיים.

החברה הודיעה שגם פונקציית החיפוש שופרה, ושזה כולל את האפשרות לבחון ישירות מתוצאות החיפוש את התוכן המלא, לפתוח כל תוצאת חיפוש בנפרד, ואם צריך – לחזור לרשימת החיפוש בקלות כדי לבדוק עוד תוצאות.

בחברה מציינים, שהיא ביצעה במשך השנה האחרונה לבד למעלה מ-100 שינויים לטובת המשתמשים. העיצוב הנוכחי החדש אמור להיות מושק באופן מתגלגל, והוא כבר יצא לדרך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים