האם יו-טיוב תצליח להפיק תקצירי וידיאו בעזרת AI?

יו-טיוב עורכת ניסויים בהפקת תקצירי וידיאו באמצעות בינה מלאכותית, המספקים סקירה מהירה על מה שהסרטון עוסק בו ומאפשרים למשתמש להחליט אם הוא רוצה לצפות בו

בודקת אפשרויות ליצירת תקצירים של סרטונים. יו-טיוב.

יו-טיוב עורכת ניסויים בהפקת תקצירי וידיאו באמצעות בינה מלאכותית. כפי שציינה בדף התמיכה, הסיכומים החלו להופיע בדפי הצפייה והחיפוש, אך זמינים רק למספר מוגבל של סרטונים וצופים באנגלית.

החברה מסבירה שתקצירי ה-AI האוטומטיים מספקים סקירה מהירה של סרטון ומאפשרים למשתמש להחליט אם הוא רוצה לצפות בו במלואו. עם זאת, יו-טיוב מציינת גם, כי "למרות שאנו מקווים שהתקצירים הללו מועילים וייתנו לכם סקירה מהירה על מה שהסרטון עוסק בו, הם אינם מחליפים תיאורי וידאו (שנכתבים על ידי יוצרים!)".

החברה לא סיפקה צילומי מסך של תקצירי הווידיאו ששותפו, כך שהצופים לא יכולים להבדיל בין תקציר וידיאו שנוצר על ידי המשתמש לבין כזה שנוצר באמצעות AI.

יו-טיוב מציעה כבר כמה כלים לסיכום של סרטוני וידאו המופעלים על ידי AI, כמו Clipnote.ai, Skipit.ai ו-Scrivvy, ועם זאת, כמה יוצרי יו-טיוב טוענים שהכלים האלה לא מצליחים לסכם סרטונים ארוכים יותר.

"בסרטונים הארוכים יותר שלי, זה היה ממש שטויות", כתב משתמש רדיט על Clipnote.ai. "זה בעיקר העתיק את השורות הראשונות של מה שהיה בתיאור שלי. זה לא הביא שום תוצאה. פשוט הייתי סקרן לראות אם זה יכול לכתוב תיאור טוב יותר ממה שכתבתי, אבל למרבה הצער הוא תפקד בצורה איומה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים