כתב אישום: צעיר ביצע עבירות מין בקטינים בווטסאפ

ראני טבל בן ה-25 מבסמת טבעון נהג, לפי החשד, לשוחח עם נערים בני 12-17 בשירות המסרים המידיים ולהציג עצמו כנערה בשם 'נועם' ● החקירה נגדו נפתחה ונוהלה ביחידה 105 בלהב 433, אחרי שהתקבלו פניות אודות מעלליו

כתב אישום על תקיפת קטינים אונליין.

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד ראני טבל (25) מבסמת טבעון, בחשד שביצע שורה של עבירות מין בקטינים בגילאי 12-17 באמצעות ה-ווטסאפ.

מכתב האישום, שהגישה עורכת הדין טל זיסו, עולה כי משנת 2022 ועד למועד מעצרו ב-26 ביולי השנה, התכתב טבל עם עשרות קטינים באמצעות פרופיל פיקטיבי שפתח באפליקציית ווטסאפ, כשהוא מציג את עצמו בכזב כקטינה בשם 'נועם'.

על פי החשדות, טבל ניהל שיח בעל תוכן מיני עם הקטינים, במטרה לבצע בהם עבירות מין. כך, ביקש מהקטינים לשלוח לו תמונות שלהם בלבוש חלקי או בעירום, והנחה אותם לגעת בגופם, לתעד את מעשיהם בזמן אמת ולשלוח לו. את התמונות והסרטונים ששלחו הקטינים, שמר על-גבי מכשיר הטלפון הסלולרי שלו.

החקירה החלה בהמשך לפניות של מספר קטינים למוקד 105 בלהב 433, על מנת להתלונן על הפרופיל של 'נועם' המייצר שיח מיני עם הקטינים באמצעות שירות המסרים המידיים.

בנוסף הוגשה בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו, בה ציינו את חומרת העבירות וכמות נפגעי העבירה הרבים, כולם קטינים, אותם הכיר הנאשם באמצעות האינטרנט.

החקירה בתיק נוהלה ביחידה 105 בלהב 433, העוסקת בהגנה על קטינים במרחב המקוון, ולוותה באופן צמוד על-ידי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים