קבוצת יעל תפיץ בישראל את פלטפורמת וורקאטו

הפתרון של וורקאטו לעולמות האינטגרציה והאוטומציה בענן יאפשר גם לגורמים שאינם טכנולוגיים ליצור ממשקים בין מערכות

קבוצת יעל (Yael) חתמה על הסכם שת"פ עם חברת  וורקאטו (Workato), המפתחת פלטפורמה של אינטגרציה ואוטומציה בענן. ההסכם עם  וורקאטו – שדורגה במקום הראשון בתחום בידי גרטנר זו השנה החמישית ברציפות, יאפשר לקבוצה להציע ללקוחות בישראל מענה חדשני לתהליכי אינטגרציה מורכבים בפרויקטים שבהם ישולב הפתרון במערכות הליבה של הארגון עם מערכות בענן.

וורקאטו היא חברה אמריקנית הפעילה ב-15 מדינות עם כ-1,000 עובדים ברחבי העולם. המוצר הינו פתרון לאינטגרציה, המשתלב בלוגיקה העסקית של הארגון ובעל יכולות עוצמתיות לתהליכי עבודה המחייבים חיבור בין מערכות. הפלטפורמה של ווק'טו מאפשרת להתגבר על האתגר העולה מחיבור המערכות הארגוניות השונות, שמספרן הולך וגדל מדי שנה, ומאפשרת יצירת תהליכי אוטומציה ארגוניים מקצה לקצה.

בעזרת תהליכי עבודה פשוטים ומהירים, ניתן לייצר ממשק בין מאות אפליקציות הקיימות בארגונים באמצעות מעל 1,500 קונקטורים ופלטפורמה מבוססת low-code/no-code, וזאת ללא צורך בידע מקצועי טכני. המערכת כוללת בתוכה מאגר של תבניות שכבר נוצרו בעבר וניתנות לשליפה (out of the box), על גבי פלטפורמת Web קלה להפעלה, המאפשרת ROI גבוה, ללא צורך בהתקנות והרשאות מיוחדות. בנוסף, ניתן לבצע שורה של הרחבות, כגון מערכת ניהול ממשקים, תהליכי בקרה ורבדים נוספים מעולמות האינטגרציה.

עידן חרותי, מנהל אגף האינטגרציה בקבוצת יעל

עידן חרותי, מנהל אגף האינטגרציה בקבוצת יעל. צילום: אמנון חורש

"אנשי אגף האינטגרציה בקבוצת יעל מלווים את הלקוח לאורך מסע החיבוריות עם עליית הצורך הארגוני הראשוני, עד לקבלת פתרון מלא וגם לאחר מכן, בתמיכה השוטפת", מסביר עידן חרותי, מנהל אגף האינטגרציה בקבוצת יעל. "הפתרון מאפשר לצמצם את העבודה הידנית הרוטינית ולהחליף, לדוגמה, את הסנכרון הידני שמבצע איש הכספים בין מערכת ה-CRM למערכת ה-ERP. הפתרון מאפשר בניית ממשק הקולט כל פעולה במערכת המקור והעברת המידע באופן אוטומטי למערכת היעד", מוסיף חרותי. "זו המהפכה האמיתית שבפלטפורמה – בניית ממשקים הופכת אפשרית ונגישה גם למנתחי מערכות ואנליסטים".

"וורקאטו פותר את ההתמודדות הכאוטית עם ריבוי מסכים וריבוי משימות, ובעיקר הצורך של מערכות מתחומי הכספים ומערכות מתחומי המכירות לדבר זו עם זו”, מציין אלעד סבן, מנהל פעילות  וורקאטו ישראל. “הפתרון מאפשר לכל ארגון התייעלות עצומה בהיבטים של Time to Market, תוך שילוב בין יישומי ענן עם מסדי נתונים, מערכות מדור קודם המבוססות על התקנה מקומית, שרתי קבצים ועוד. כמו כן, נתון חסר תקדים של 450 שדרוגי מוצר בשנה, שהוא אחת הסיבות שהביאו ל וורקאטו את התואר לו זכתה מצד גרטנר. החדשנות הנובעת מכך מאפשרת לנו להציע פתרון שמשולב בארגונים בתהליכי IT, בתהליכי השיווק והמכירות, HR וכו' – כשבכולם מוטמע  וורקאטו ומייצר תהליכי אוטומציה חיוניים, שבמקרים רבים לא צלחו קודם לכן".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים