אודיטי רוכשת את הסטארט-אפ רבלה ומקימה מעבדת ביוטק

סכום הרכישה עומד על 76 מיליון דולר, ובנוסף תשקיע החברה עוד 25 מיליון דולר בהקמת מרכז מו״פ ביוטכנולוגי בבוסטון

משמאל: ד"ר דיוויד זאנג - CSO ומייסד שותף של רבלה, שירן הולצמן-אראל - סמנכ"לית מוצר באודיטי, אורן הולצמן, - מייסד ומנכ"ל אודיטי, ו ד"ר אוון ז'או, מנכ"ל ומייסד שותף של רבלה

אודיטי (ODDITY), החברה האם של איל מקיאג' (IL MAKIAGE) הודיעה על רכישת רבלה (Revela) – סטארט-אפ ביוטכנולוגי – תמורת 76 מיליון דולר. בנוסף, החברה תשקיע עוד 25 מיליון דולר בהקמת ODDITY LABS בבוסטון.

רבלה פיתחה פלטפורמה ביוטכנולוגית למציאת מולקולות חדשות עבור מוצרים בתחום הבריאות, תוך שימוש בבינה מלאכותית ומודלים ביולוגיים מתקדמים לגילוי מולקולרי. הצוות של רבלה מביא עימו מומחיות בינלאומית מהרווארד ו-MIT. הרכישה תאפשר לאודיטי לפתח מוצרים מתקדמים מוגנים בפטנט מבוססי בינה מלאכותית בעלי אפקטיביות גבוהה לאין שיעור מהמוצרים הקיימים היום בשוק ולהמשיך להוביל את תעשיית הביוטי והבריאות באמצעות טכנולוגיה פורצת דרך.

עם הרכישה תקים אודיטי מרכז מו״פ ביוטכנולוגי בבוסטון ארה״ב בהשקעה של 25 מיליון דולר נוספים, שיהווה מנוע ליצירת המוצרים העתידיים של אודיטי. הסינרגיה בין החברות תאיץ את הפיתוח של מוצרים מוגנים בפטנט, שנבדקו והוכחו מדעית וקלינית ונמצאו כיעילים יותר באופן משמעותי בהשוואה לפתרונות קיימים ומסורתיים הקיימים כיום בשוק.

"אודיטי מנצלת את החוסן הפיננסי שלה כדי להמשיך ולהמציא מחדש את שוק הביוטי והבריאות, תוך כדי חיזוק היתרון התחרותי וביצור העליונות הטכנולוגית שלנו בקטגוריה", אמר אורן הולצמן, מייסד ומנכ"ל אודיטי. "עם הרכישה של רבלה אנחנו ממשיכים להשתמש בחדשנות כמנוע צמיחה, והפעם סביב פיתוח מוצרים מגובים מדעית והבאת טכנולוגיה מוכחת מתחום הפארמה לעולמות הביוטי והבריאות. שילוב הטכנולוגיה של אודיטי והמדע של רבלה ישנה את המשחק עבור התעשייה – יחד נגדיר מחדש את יעילות המוצרים באמצעות מנוע גילוי מולקולות מבוסס בינה מלאכותית לטובת המשתמשים שלנו. קו המוצרים הנרחב ומוגן הפטנטים של רבלה במגוון קטגוריות יושק תחת המותגים הנוכחיים והעתידיים של אודיטי כחלק מאסטרטגיית הצמיחה המואצת של החברה". 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים