פרסום ראשון

ד"ר רונן יוכפז מונה לסמנכ"ל מערכות מידע באל על

פורש מתפקידו כמנהל פיתוח ותשתיות בבנק הפועלים לאחר שמונה שנים ● מחליף את עידו ביגר שעבר לדלק US

ד"ר רונן יוכפז, סמנכ"ל מערכות המידע של אל על.

חברת אל על מינתה את ד"ר רונן יוכפז לתפקיד סמנכ"ל מערכות מידע בחברה. יוכפז יחל את תפקידו בחודש יולי השנה. הוא מחליף את עידו ביגר, שעבר בחודש יוני האחרון לתפקיד מנמ"ר דלק US בארצות הברית. יוכפז עובר לאל על לאחר שמונה שנים בבנק הפועלים, שם מילא שורה של תפקידי ניהול בכירים, האחרון שבהם מנהל הפיתוח הראשי, שבמסגרתו היה אמון על בניית המוצרים והשירותים העסקיים של הבנק, בהם עולמות המודרניזציה והטרנספורמציה. לפני תפקידו בהפועלים, היה יוכפז יזם ושימש במספר תפקידים בכירים בחברות הזנק, VNT, וניישון ועוד.

במסגרת תפקידו באל על יהיה יוכפז אחראי על הובלת הטרנספורמציה הדיגיטלית בחברה, פיתוח מערכות מידע ותשתיות דיגיטל, עולמות הסייבר, הביג דטה ותחום ה-AI, זאת נוסף על נושא החדשנות.

יוכפז הוא בוגר ממר"ם בדרגת סגן אלוף במיל', בעל ניסיון של 17 שנים בניהול ופיתוח מערכות מידע מורכבות כלל צהליות, ובעל תואר דוקטורט במערכות מידע בעולמות הענן. טרם פורסם מי יחליף את יוכפז בבנק הפועלים.

מנכ"לית אל על, דינה בן טל גננסיה, בירכה על המינוי ואמרה: "ד"ר רונן יוכפז מצטרף לאל על בתקופה שבה החברה נמצאת במגמת התאוששות ויוביל את הטרנפורמציה הטכנולוגית שהיא חלק מאסטרטגיית החברה. אני סמוכה ובטוחה בהצלחת שניהם לטובת המשך הצלחתה של אל על".

אל על הודיעה גם על מינוי בכיר נוסף: ינקלה שחר, שמונה לתפקיד סמנכ"ל הכספים, לאחר ששימש במשך 17 שנים כגזבר החברה.

מנמ"רים זזים

באחרונה נערכו מספר שינויים בתפקידי מנמ"ר בארגונים גדולים. מוטי אשכנזי, מנהל התשתיות של חברת טבע, עובר לתפקיד מנהל התשתיות והטכנולוגיות של בנק לאומי.

אתמול פרסמנו, כי יקי זנו, מנמר השב"ס, ימונה לתפקיד מנמ"ר מנורה מבטחים.

הוא יחליף את משה מורגנשטרן, שעבר לתפקיד משנה למנכ"ל ומנהל מערכות המידע בחברת הביטוח מגדל. מורגנשטרן מחליף את תמי קול אוחנה שפרשה בסוף השנה שעברה.

בסוף שנת 2022 דווח על חילופי תפקידים באוניברסיטת תל אביב כאשר רונן הורוביץ, סמנכ"ל בכיר בקבוצת החברות יס, פלאפון ובזק בינ"ל, סיים את תפקידו ועבר לתפקיד מנמ"ר אוניברסיטת תל אביב במקום דוד סתיו. סתיו עבר לבנק הבינלאומי, לתפקיד ראש אגף הדיגיטל ושוק ההון במת"ף, זרוע המיחשוב של הבנק, שבראשה עומד אופיר קדוש. מינוי נוסף שעליו דיווחנו הוא מינוי קובי כ"ץ, מנמ"ר רפאל לשעבר, שנכנס באחרונה לתפקידו כמנמ"ר מכבי שירותי בריאות, והחליף את ליאורה בן אפרים, לשעבר מנמ"רית שע"מ, שחוזרת כעת למגזר הפיננסי.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שימי

    סגן אלוף ממר"מ, איזה רזומה. אני רב"ט מהמטבח בקריה. יש סיכוי שגם תפרסמו שקיבלתי מינוי, אחראי על מדליוני עוף. הרקע שלי בוגר 10 שנות לימוד במגמת טבחות. אחרי כך שנתיים במקדונלד, אחראי על נגיסי העוף. עד לגיוס.

אירועים קרובים