יקי זנו ימונה למנמ"ר מנורה מבטחים

זנו יכהן, החל מיוני הקרוב, כמנהל אגף מערכות מידע וטכנולוגיה וישמש משנה למנכ"ל חברת הביטוח ● הוא בעל ניסיון של מעל 25 שנים בארגונים כבנק דיסקונט, בזק ושירות בתי הסוהר

יקי זנו, מנהל אגף מערכות מידע וטכנולוגיה ולמשנה למנכ"ל במנורה מבטחים.

יקי זנו, ראש חטיבת הטכנולוגיה בשירות בתי הסוהר, ימונה לתפקיד מנהל אגף מערכות מידע וטכנולוגיה ולמשנה למנכ"ל במנורה מבטחים (או, בשמה המלא, מנורה מבטחים ביטוח) – כך הודיעה החברה היום (א'). המינוי ייכנס לתוקפו בתחילת חודש יוני הקרוב.

זנו, בן 53, פעיל בעולמות הניהולי והטכנולוגי מזה יותר מ-25 שנים. הוא החל את תפקידו האחרון בשירות בתי הסוהר באפריל 2021 וקיבל דרגת תת גונדר. כמה חודשים לפני כן הוא פרש מתפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיות של בנק דיסקונט – תפקיד שבו שימש במשך שלוש שנים. זנו החליף בשב"ס את אילן יום טוב, ששימש כממלא מקום ראש החטיבה.

התפקיד האחרון לא היה התקופה הראשונה של זנו בשב"ס: הוא כיהן בעבר כמנמ"ר הארגון במשך כחצי שנה, כשהיה בין תפקידים בבזק, שבה הוא בילה את מרבית שנות הקריירה הניהולית שלו. זנו הגיע לקבוצת התקשורת לאחר שחרורו מצה"ל וצמח בה מלמטה. בתפקידו האחרון בבזק הוא שימש כסמנכ"ל הטכנולוגיות והרשת שלה. לאחר פרישתו מבנק דיסקונט התנדב זנו לשירות מילואים. הוא גויס לצוות שהקים הרמטכ"ל דאז, רא"ל (מיל') אביב כוכבי, שהוגדר כחממה טכנולוגית-יישומית שנועדה לסייע למאבק במגפת הקורונה. החממה פיתחה פתרונות לבדיקות מהירות, טיהור חללים סגורים וקידום שימוש ברפואה מרחוק.

יש לציין שזנו הינו בוגר מכללת בזק, ובעל תואר ראשון בהנדסת מחשבים מהטכניון ותואר שני במנהל עסקים מבן גוריון – שני תארים שאותם הוא סיים בהצטיינות.

"הטכנולוגיה תהיה חלק ממכפיל הכוח העסקי של מנורה מבטחים"

מיכאל קלמן, מנכ"ל מנורה מבטחים ביטוח, אמר כי זנו "מביא עמו ניסיון רב ויכולות מוכחות בתחום הטכנולוגי, ואני בטוח שהוא יתרום רבות להמשך דרכה של החברה בעולמות החדשנות הטכנולוגית והעסקית".

"אני גאה במהפכה הטכנולוגית שהייתי שותף לה בשירות בתי הסוהר", אמר זנו לאנשים ומחשבים. על הענף שאליו הוא נכנס, ענף הביטוח, אמר זנו כי "הוא ניצב בפני אתגר כפול: צליחת המסע הדיגיטלי לטובת הדור הבא של הלקוחות לצד מתן מענה ללקוחות הבוגרים יותר, שפחות מעורים בנבכי העולם הטכנולוגי. נמשיך לתת מענה לכלל סוגי הלקוחות, כאשר הטכנולוגיה תהיה חלק ממכפיל הכוח העסקי של מנורה מבטחים".

זנו מחליף בתפקיד את משה מורגנשטרן, שמונה למשנה למנכ"ל חברת הביטוח המתחרה, מגדל. מורגנשטרן החל את עבודתו במנורה מבטחים לפני כ-20 שנה, ושימש ב-12 שנים מתוכן כמשנה למנכ"ל. במשך מחצית מהזמן הזה הוא היה אחראי על התחום העסקי במנורה מבטחים, ובין היתר שימש כראש אגף ביטוח ובתפקידי פיתוח. לפני שש שנים מונה מורגנשטרן לתפקיד אחראי על הטכנולוגיה ותפקד כמנהל אגף מערכות מידע בחברה – תפקיד שאותו הוא מילא עד לזמן האחרון.

תגובות

(8)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רפי

    נקווה שהוא ישפר מעט את הארגון הלא יעיל הזה

  2. even-derech-it

    יקי זנו, תותח לכל הדעות. בהצלחה יקירי מכל הצוות של - אבן דרך א ט כל כך אוהבים. את הדרך המדהימה שאתה עברת. אתה משמש דוגמה להרבה צעירים שיכולים להצליח בעולם ההייטק שהוא לא פשוט כל כך.מאחלים: מכל הלב הצלחה בהמשך הדרך ובתפקיד החדש…

    1. even-derech-it

      יקי זנו, תותח לכל הדעות. בהצלחה יקירי מכל הצוות של - אבן דרך א ט

אירועים קרובים