טליה גזית הצטרפה לוועד המנהל של עמותת מחשבה טובה

אל"מ (מיל') גזית, בעבר מפקדת ממר"ם וכיום שותפה ב-PwC ומנכ"לית PwC Digital Technology Services, הצטרפה לעמותת מחשבה טובה לפני ארבע שנים

אל''מ (מיל') טליה גזית, חברה בוועד המנהל של עמותת מחשבה טובה.

טליה גזית, אל"מ (מיל') ושותפה ב-PWC, הצטרפה באחרונה כחברה לוועד המנהל של עמותת מחשבה טובה, שפועלת לצמצום הפערים החברתיים בישראל באמצעות הנגשת טכנולוגיה בפריפריה הגיאוגרפית והחברתית.

גזית, בעברה מפקדת ממר"ם, החלה את דרכה בעמותת מחשבה טובה לפני ארבע שנים. היא נמנתה על המייסדים של חבר הנאמנים של העמותה, הקימה קהילת בוגרים שלה ופעלה על מנת לשלב אותם בשירות איכותי בצה"ל.

כיום היא מכהנת כמנכ"לית PwC Digital Technology Services ויש לה ניסיון של 30 שנים בתחום הטכנולוגי, בהן של כעשור בעולם הסייבר. במהלך הקריירה שלה, גזית הובילה פרויקטים טכנולוגיים ודיגיטליים בעלי השפעה נרחבת – בצה"ל ובאזרחות. בין היתר, היא ניצחה על התכנון, ההקמה והתחזוק של דאטה סנטרים מהגדולים בארץ, שילוב והטמעה של פלטפורמות IT מתקדמות, ופרויקטים לפיתוח מערכות מידע ומערכות לחימה. כמו כן, היא ניהלה תהליך של טרנספורמציה דיגיטלית בצבא.

בתחילת הקורונה הובילה גזית בהתנדבות פרויקט מערכתי עבור משרד הבריאות ומשרד הביטחון לפיתוח מערכת שליטה על בתי החולים הממשלתיים. הפרויקט כלל 150 איש מחברות וארגונים שונים, ובתוך פרק זמן קצר פותחו במסגרתו יכולות מתקדמות לניהול המערכה מול נגיף הקורונה.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Eric Trattner

    כרגיל, טליה היא מקור להשראה בהתגייסותה ותרומתה למען הכלל ולשיפור סיכויי החיים המשמעותיים של אילו המתקשים לראות את האור בקצה המנהרה. כן ירבו כמוה! מיטב האיחולים להצלחה בתפקיד וליוזמות נתינה נוספות בעתיד!

אירועים קרובים