תמרה דירקטור תעמוד בראש קרן הסקנדרי יולו

דירקטור מצטרפת לקבוצת אלפנט לאחר 15 שנים בבית ההשקעות פסגות, שם שימשה בתפקידה האחרון כמנכ"לית פסגות ניירות ערך והייתה אחראית על נכסים בהיקף של עשרות מיליארדי שקלים

תמרה דירקטור, מנכ"לית קרן יולו.

קבוצת הסקנדרי מרקט אלפנט (The Elephant) הכריזה על מינויה של תמרה דירקטור למנכ"לית קרן הסקנדרי יולו (YOLO) – אשר תשקיע במניות של ענקיות ההיי-טק הגלובליות הפרטיות, בראשן חברות טכנולוגיה בוגרות מארה"ב, אירופה וישראל, שבסבב הגיוס הפרטי האחרון שלהן הוערכו בשווי של יותר ממיליארד דולר.

דירקטור מצטרפת לקבוצת אלפנט לאחר 15 שנים בבית ההשקעות פסגות, שם שימשה בתפקידה האחרון כמנכ"לית פסגות ניירות ערך והייתה אחראית על נכסים בהיקף של עשרות מיליארדי שקלים כמנכ"ל החברה לניהול תיקים וחבר הבורסה של קבוצת פסגות. לתמרה ניסיון ניהולי בשוק ההון של מעלה מ- 20 שנה.

קרן יולו היא השלישית במספר והגדולה ביותר שהקימה קבוצת אלפנט והיא מצטרפת לשתי קרנות מיקרו (פרטית וציבורית) אשר הקימה הקבוצה. קבוצת הסקנדרי מרקט אלפנט היא חברה בבעלות ישראלית, אשר הוקמה ב-2015 ופועלת בשוק השניוני (Secondary Market). החברה פיתחה פלטפורמת סקנדרי מרקט דיגיטלית גלובלית, המאפשרת לבעלי מניות פרטיים בחברות היי-טק גלובליות בוגרות (בעיקר עובדים ובכירים לשעבר) להעמיד למכירה את מניותיהם. בנוסף, הפלטפורמה מאפשרת למשקיעים כשירים וגופים מוסדיים לרכוש את המניות ובכך להשקיע בחברות הייטק שעד כה לא ניתן היה להגיע אליהן בשל היותן פרטיות, כאשר הן גייסו השקעות רק מגופי ההשקעה הגדולים בעולם. פלטפורמת הסקנדרי של אלפנט בעלת גישה ליותר מ-800 מיליון דולר ב-100 חברות היי-טק מובילות בארה"ב וישראל.

לצד דירקטור ינהלו את הקרן גם המייסדים של מרקט אלפנט – סיגלית כהן, המייסדת ויו"רית הקבוצה, וחיים שיף, מייסד שותף ומנכ"ל הקבוצה, אשר יכהן גם כיו"ר קרן יולו. בראשות ועדת ההשקעות של קרן יולו יעמוד ברק סורני, לשעבר מנכ"ל פסגות בית השקעות, ועל המחקר והאנליזות של הקרן יהיה אמון צח קסוטו, שעומד בראש זרוע המחקר של קבוצת מרקט אלפנט. קסוטו גם ייסד את חברת הבת והפעילות בישראל של פירמת הייעוץ הכלכלית הבריטית Moore Consulting, והוא עומד בראשה.

דירקטור אמרה לאחר מינויה, כי "אני נרגשת להצטרף לקבוצת אלפנט ולעמוד בראש קרן יולו בתקופה שבה שוק הסקנדרי הגיע לנקודת רתיחה. אנו מזהים הזדמנויות רבות בקרב חברות סטארט-אפ והיי-טק בוגרות בישראל ובארה"ב – ככל שיותר חברות מגיעות לבשלות מוצרית ועסקית לצד דחייה של ההנפקה או האקזיט, כך נוצרים תנאי שוק שמאפשרים גם למשקיעים שלא נמנים על צוותי ההנהלה, העובדים או הקרנות שהשקיעו בחברות הללו, לרכוש מניות של המיזמים הטובים ביותר בעולם. באמצעות החיבור לפלטפורמת הסקנדרי אלפנט, קרן יולו תיהנה מגישה יוצאת דופן לדיל פלואו של החברות המבוקשות ביותר, לצד הסתמכות על מידע מבוסס ממחלקת המחקר, שיאפשר לנו לקבל החלטות השקעה מושכלות עם ערך מוסף".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים