צ'ק פוינט לא תעלה השנה שכר – אך תעניק מניות חסומות

במקום העלאות שכר, ענקית הגנת הסייבר תיתן ל-95% מעובדיה מניות חסומות בשווי 5% מהשכר שלהם, שאותן הן יוכלו למכור כעבור שנה ● הסיבה: גם בצ'ק פוינט נערכים למצב

גיל שויד, מנכ"ל צ'ק פוינט.

צ'ק פוינט הודיעה במכתב ששלחה אתמול (א') לעובדיה שהיא לא תיתן השנה העלאות שכר, ובמקום זאת תעניק ל-95% מהם פיצוי בדמות מניות חסומות בגובה של 5% מהשכר שלהם. בחברה תולים את ההחלטה בהערכת מצב השוק ובהיערכות לכך.

בצ'ק פוינט שמים את הזרקור על הצד החיובי, לשיטתם, במהלך, שכן מדובר במענק שרלוונטי לתקופה ארוכה יותר: במקום העלאת שכר עכשיו או בחודשים הקרובים, המניות החסומות יהיו ניתנות למכירה בעוד שנה. זאת, בניגוד למניות רגילות, שהתקופה שבה ניתן לממש אותן ארוכה יותר. בנוסף, בעוד שלא כולם מקבלים העלאות שכר, את המניות החסומות יקבלו כמעט כל עובדי החברה. לדברי החברה, מהלך זה יתמרץ את העובדים להצליח יותר בעבודתם. כמו כן, בצ'ק פוינט מדגישים כי שאר התגמולים שהעובדים מקבלים, בדמות בונוסים וחבילת מניות רגילות.

"ברבעון האחרון של השנה – תוצאות פחות חיוביות"

ענקית הגנת הסייבר הישראלית סיימה את 2022 עם תוצאות מעורבות, ואת הרבעון האחרון שלה עם תוצאות חיוביות. עם זאת, התחזית שלה לרבעון הנוכחי, זה הראשון של 2023 – מתונה. החברה ציינה במכתב כי "הרבעון האחרון של השנה הראה תוצאות פחות חיוביות, ועלינו להיערך לכלל התרחישים האפשריים במציאות של האטה בשווקים. עוד מוקדם לדעת כיצד האתגרים האלה ישפיעו עלינו, כחברה, ועלינו להיערך לכלל התרחישים האפשריים במציאות של האטה".

"המענק הזה, שניתן במקום עדכון השכר השנתי, מאפשר לכולם להיות שותפים של ממש בהצלחת החברה", ציינו בצ'ק פוינט. "הוא יינתן למעל 95% מהעובדים, ואנחנו מאמינים שהוא נכון ומתאים יותר בתקופה זו מהעלאות שכר שניתנו בשנים עברו לכ-80% מהעובדים".

בניגוד לחברות טק אחרות, שהמניות שלהן ירדו דרסטית ב-2022, צ'ק פוינט רשמה ירידה של פחות מ-10% בשער המניה שלה. כמו כן, החברה נסחרת על פי שווי שוק נאה של 16 מיליארד דולר – מה שלא מונע ממנה להיערך להמשך טוב פחות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים