מנכ"לים משותפים חדשים באפשטיין ניהול פרויקטים מקבוצת וואן

משה זליקוב ויוסף הלוי מונו למנכ"לים משותפים של חברת ניהול הפרויקטים ההנדסיים בענפי הבנייה והתשתיות אפשטיין ניהול פרויקטים מקבוצת וואן ● מחליפים את אדי קורן, שמונה ליו"ר החברה

מימין: משה זליקוב ויוסף הלוי – מנכ"לים משותפים של אפשטיין ניהול פרויקטים

משה זליקוב ויוסף הלוי מונו למנכ"לים משותפים של חברת ניהול הפרויקטים ההנדסיים בענפי הבנייה והתשתיות אפשטיין ניהול פרויקטים מקבוצת וואן, ומחליפים את אדי קורן, אשר שימש כמנכ"ל החברה משנת 2007, שמונה ליו"ר החברה. ד"ר יואב סרנה, מייסד החברה, ימשיך ללוות את החברה כיועץ לפרויקטים אסטרטגיים.

זליקוב יוביל את פעילות אפשטיין בתחום הבינוי. הוא הצטרף לאפשטיין בשנת 2009 וכיהן כסמנכ"ל ומנהל אזור הדרום של החברה. זליקוב הוא סא"ל במיל', ושימש במגוון תפקידי מפתח בצה"ל, בהם כראש ענף פרויקטים בתחומי בינוי ותשתיות בחיל האוויר. הוא בוגר הטכניון בהנדסה אזרחית ומוסמך במינהל עסקים.

הלוי יוביל את פעילות אפשטיין בתחום התשתיות. הוא הצטרף לחברה בשנת 2019 וכיהן כסמנכ"ל הנדסה, פיתוח וטכנולוגיות. לפני כן כיהן כסמנכ"ל הנדסה ופיתוח בחברת נתיבי ישראל והוביל את מיזמי התשתיות הגדולים בישראל. הלוי הוא בוגר הטכניון ובעל תואר ראשון ושני בהנדסה אזרחית.

אפשטיין מספקת שירותי ניהול פרויקטים מקיפים, החל מהשלבים הטרום תכנוניים, דרך ניהול שלבי התכנון והביצוע ועד המסירה. בחברה מעל 300 עובדים הפרוסים בארבעה סניפים ברחבי הארץ.

עדי אייל, מנכ"ל וואן טכנולוגיות, ציין לרגל המינוי, כי "למשה זליקוב ויוסף הלוי יש את הניסיון והידע המקצועיים הטובים ביותר בתחומם, ואין ראויים מהם להמשיך ולהוביל את פעילותה הענפה של חברת אפשטיין. אנו מודים לאדי קורן על 16 שנותיו כמנכ"ל החברה, בהן הצמיח והעמיק את פעילותה ושמחים על מינויו ליו"ר, תפקיד שבו ימשיך לתרום מניסיונו ומומחיותו להצלחת החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים