סוף סוף גם ב-YouTube Music:  קרדיטים ומידע על יצירות

התכונה, שכבר קיימת מזמן בשירותי סטרימינג אחרים, כמו ספוטיפיי וטידאל, תאפשר גם למשתמשי שירות המוזיקה של גוגל לראות באופן מיידי מידע על שירים, כמו שמות המבצעים, המפיקים, הכותבים ואפילו מקור המטא-נתו

קרדיטים ליצירות גם ב-YouTube Music.

גוגל מוסיפה לשירות המוזיקה שלה YouTube Music תכונה שמאפשרת למשתמשים לראות קרדיטים של שירים ואלבומים בעת האזנה למוזיקה – תכונה שכבר קיימת מזה זמן באפליקציות כמו ספוטיפיי וטידאל, אך הייתה חסרה בשירות של גוגל, שיש לו כבר למעלה מ-80 מיליון מנויים משלמים.

כדי לצפות בפרטים האלה, יש להפעיל את התכונה בחשבון המשתמש, ואז תוצג להם האפשרות "הצג קרדיטים לשיר" בתפריט ב-YouTube Music. התכונה החדשה תספק נתונים כמו שמות המבצעים, המפיקים, הכותבים ואפילו מקור המטא-נתונים של המוזיקה.

בעוד שמאזין מזדמן עשוי שלא להתעניין תמיד בקרדיטים ליצירות, זוהי תוספת חיונית למוזיקאים, מכיוון שהם מקבלים כעת קרדיט ראוי על התוכן שלהם שמפורסם ב-YouTube Music.

לאחר כניסתו לתפקיד המנכ"ל של יו-טיוב, אמר ניל מוהן, שהעדיפות שלו היא למנף את התוכן של היוצרים כדי לבנות את נתיב ההצלחה הבא עבור יו-טיוב. "יוצרים ואמנים הם הלב של יו-טיוב, ואני אמשיך לשים אותם במקום הראשון. באקלים המאקרו-כלכלי המאתגר של היום, אנו מציעים הזדמנויות להצמיח עסק בפלטפורמה שלנו", כתב מוהן בפוסט בבלוג של החברה. עוד ציין מוהן כי יו-טיוב תנקוט צעדים נוספים כדי לתמוך באקוסיסטם של היוצרים, כמו להציע ליוצרים דרכים נוספות להרוויח כסף, להקשיב להם ולהרחיב את הקהילה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים