אינטגריטי תוכנה תפיץ ותתמוך בישראל בסראפיק סקיוריטי

סראפיק מספקת פתרון לאבטחת גלישה באינטרנט, ומענה אבטחתי למחשבים ניידים גם כשהם נמצאים מחוץ לארגון

מימין: אורן קרוג, מנכ"ל אינטגריטי תוכנה, ואריק קשה, סמנכ"ל מכירות לאזור אירופה, המזרח התיכון אפריקה (EMEA) בסראפיק סקיוריטי.

חברת אינטגריטי תוכנה מבית מטריקס, המתמחה במתן פתרונות תוכנה בעולמות אבטחת תוכנה ווירטואליזציה בישראל, חתמה לאחרונה על הסכם ייצוג חדש עם חברת סראפיק סקיוריטי (Seraphic Security), המספקת פתרון חדשני לאבטחת גלישה באינטרנט באמצעות טכנולוגיה מוגנת פטנטים. סראפיק מתבססת על טכנולוגיה מתקדמת, המאפשרת להגן על המשתמשים ועל המידע הארגוני. במסגרת ההסכם תספק אינטגריטי תוכנה שירותים מקיפים עבור הפתרון של סראפיק, הכוללים תמיכה, אפיון, התקנה, שיווק ומכירה.

שותפות זו נועדה לתת מענה לביקוש העולה וגובר בקרב ארגונים בתעשייה לחוויית גלישה בטוחה ומהירה יותר מהפתרונות הקיימים כיום בשוק (RBI). הפתרון של סראפיק מתגבר על אתגרים כמו תהליכי עבודה איטיים ומסורבלים בעלי עלויות גבוהות, שמצריכים התקנה ארוכה ושימוש במשאבים מרובים לטובת אחזקה. הוא עושה זאת באמצעות העובדה שהוא פועל בסביבת עבודה אחת, ללא צורך בתחזוקת סביבות נוספות, ומספק חוויית משתמש משודרגת באופן משמעותי. כל זאת, מבלי להשפיע על הגלישה בדפדפן.

בניגוד לפתרון RBI קלאסי, פתרון זה מסוגל לספק מענה אבטחתי למחשבים ניידים גם כשהם נמצאים מחוץ לארגון, וכן לאבטח מחשבים פרטיים של עובדים במידה והם בוחרים לעשות בהם שימוש במסגרת העבודה (התקנים מנוהלים ושאינם מנוהלים). סראפיק מגינה בהצלחה על עשרות חברות בארץ ובעולם, בהן חברות ביטוח גדולות, כרטיסי אשראי, תעשייה, טלקום וענקיות תיירות כמו אגודה.

אריק קשה, סמנכ"ל מכירות לאזור אירופה, המזרח התיכון אפריקה (EMEA) בסראפיק סקיוריטי, ציין, כי "בשנים האחרונות, וקטור התקיפה דרך הדפדפן הפך קריטי בארגונים, ומנהלי אבטחת מידע מחפשים טכנולוגיות חדשות וטובות יותר. הפתרון של סראפיק נותן מענה לדור הבא בעולם הגלישה הבטוחה. הבחירה באינטגריטי תוכנה נעשתה מתוך נסיון עבר עשיר, הבנה ואמונה שאינטגריטי תוכנה תוכל לייצר עבורנו עשרות לקוחות חדשים בישראל בצורה מהירה ומקצועית. זאת בזכות ניסיון רב וקשרים רבים שיש לחברה עם מאות ארגונים בתחום. אנו רואים בשותפות זו קשר מתמשך לשנים רבות קדימה, כאשר הפתרון ימשיך להתפתח ובאמצעותו נוכל לספק מענה לדרישות המתעצמות בארגוני האנטרפרייז, לחוויית גלישה מאובטחת ובטוחה".

ארז ברוך, סמנכ"ל טכנולוגיות ראשי באינטגריטי תוכנה, הוסיף: "לאינטגריטי תוכנה יש ניסיון רב בעולם הגלישה המאובטחת, בין היתר בחברות העומדות בסטנדרטים המחמירים ביותר במגזר הבטחוני והפיננסי. הפתרון של סראפיק עובד בסינרגיה עם פתרונות נוספים שאינטגריטי תוכנה   מממשת אצל מגוון לקוחותיה ומאפשר לנו לספק חווית משתמש מעולה וללא פשרות בגלישה באינטרנט. אנחנו שומעים מארגונים שעובדים איתנו כיום שמדובר בפתרון חיוני עבורם, משום שהוא עונה על ואקום הקיים בהגנת הדפדפנים. לכן, אין לנו ספק שיחד עם Seraphic נצליח להגדיל את הפריסה של הפתרון החדשני בארגונים מובילים בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים