מיקרוסופט: יותר מ-100 מיליון משתמשים מדי יום ב-Bing החדש

בפוסט שפרסמה מיקרוסופט בבלוג שלה, היא מוסרת גם נתונים נוספים: כשליש מהמשתמשים הם חדשים, יותר מ-45 מיליון צ'אטים בסך הכל מאז שהחל השימוש בגרסה הראשונית, 15% אחוז מהשיחות בצ'אט הם ליצירת תוכן חדש

ייחסם למתחרים אם ישתמשו בו כבסיס למוצרי צ'אט הבינה המלאכותית שלהם. Bing.

קצת יותר מחודש לאחר שהושק מנוע החיפוש Bing המשודרג, הודיעה מיקרוסופט בפוסט בבלוג הרשמי שלה, כי יש לו כבר יותר מ-100 מיליון משתמשים פעילים מדי יום – "נתון בולט באופן מפתיע".

נראה כי עדכון ה-AI של Bing הוכיח את עצמו כלהיט בקרב המשתמשים, למרות הבעיות שהתגלו בו בימיו הראשונים, שהתבטאו בתשובות שגויות ומוזרות לעיתים, בייחוד בשיחות ארוכות בצ'אט. מיקרוסופט ניסתה להתמודד עם הבעיה באמצעות הגבלת מספר השאלות שניתן להפנות לצ'אטבוט בשיחה אחת.

"מבין מיליוני המשתמשים הפעילים", כותבת החברה "נהדר לראות שכשליש הם חדשים ב-Bing… שנית, לא רק שאנו רואים צמיחה במשתמשים חדשים, אלא שאנו רואים את המעורבות הולכת וגוברת ככל שיותר אנשים מבצעים יותר חיפושים מדי יום".

החברה מציינת שהשימוש בדפדפן Edge ממשיך לצמוח, ו"אנו מצפים כי יכולות חדשות, כמו חיפוש ויצירה של Bing בסרגל הצד של Edge יחזקו צמיחה נוספת".

"ככל שיותר אנשים מגיעים להשתמש ב-Bing ו-Edge החדשים, אנו רואים ניסוי ואימוץ של יכולות חדשות, שמוכיחות את הערך של חוויה משולבת של חיפוש + צ'אט. בערך שליש ממשתמשי הגרסה המקדימה היומיים משתמשים בצ'אט מדי יום. אנו רואים בממוצע בערך שלושה צ'אטים להפעלה עם יותר מ-45 מיליון צ'אטים בסך הכל מאז שהחל השימוש בגרסה המקדימה, ו-15% אחוז מהשיחות בצ'אט הם אנשים שמשתמשים ב-Bing כדי ליצור תוכן חדש".

עוד ציינה החברה, כי מנוע החיפוש החדש מתחיל להיות בשימוש בטלפונים ניידים לאור השקת אפליקציית Bing Mobile. "במסך הקטן, תשובות וצ'אט, כעת עם קלט קולי, מועילים הרבה יותר, והובילו לעלייה של פי שישה במספר המשתמשים הפעילים היומיומיים מהרמות שטרום ההשקה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים