דיווח: גל פיטורים נוסף במטא, כבר השבוע

על פי הדיווח, החברה תבצע כבר בשבוע הקרוב סבב פיטורים נוסף, שעלול להשפיע על אלפי עובדים, זאת אחרי שבחודש נובמבר האחרון "שחררה" הענקית ממנלו פארק 11,000 עובדים

עוד גל פיטורים במטא.

הדיווחים על כוונתה של מטא לבצע גל פיטורים נוסף מתאמתים: על פי דיווח בבבלומברג אתמול (ב') בערב, החברה תבצע כבר בשבוע הקרוב סבב פיטורים נוסף, שעלול להשפיע על אלפי עובדים, זאת אחרי שבחודש נובמבר האחרון "שחררה" הענקית ממנלו פארק 11,000 עובדים, שהיוו כ-13% מכוח העבודה שלה באותה תקופה.

המנכ"ל מארק צוקרברג ציין בחודש שעבר, כי החברה תתרכז השנה בהפחתת ההוצאות שלה כדי ששנת 2023 תהיה "שנת היעילות", ואמר כי מטא מתמקדת ב"ביטול פרויקטים שאינם מצליחים או שאינם חיוניים", וכי היא מתכננת "להסיר שכבות של ניהול ביניים כדי להאיץ את תהליכי קבלת ההחלטות בחברה".

צעדי ההתייעלות והקיצוץ בהוצאות נערכים בתקופה מאתגרת עבור ענקית הטק, שדיווחה על זינוק של 22% בהוצאות משנה לשנה ל-25.8 מיליארד דולר במהלך הרבעון הרביעי, בעוד שהמכירות הכוללות ירדו ב-4% ל-32 מיליארד דולר. בנוסף, עסקי הפרסום ממשיכים להיות מאותגרים בעקבות ההשפעות המתמשכות של עדכוני הפרטיות של אפל, התחרות מול טיק-טוק ושוק הפרסום הדיגיטלי המושפע מהמשבר הכלכלי העולמי.

בינתיים, החברה ממשיכה להשקיע רבות בפיתוח ה-metaverse, אשר מטה מאמינה שיכול לייצג את הגבול הבא למחשוב מיינסטרים. חטיבת Reality Labs של החברה, המופקדת על בניית טכנולוגיות המציאות המדומה והמציאות הרבודה הדרושות ל-metaverse, הכניסה 727 מיליון דולר להכנסות במהלך הרבעון הרביעי, אך גם רשמה הפסד תפעולי של 4.28 מיליארד דולר

בינתיים, החברה ממשיכה להשקיע רבות בפיתוח המטאברס, שהחברה מאמינה כי יהיה הקפיצה הטכנולוגית הבאה שתשנה את עולם המחשוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים