חדש בטיקטוק: הגבלת זמן מסך לבני נוער ועוד אפשרויות בצימוד המשפחתי

טיקטוק השיקה תכונות חדשות, שיאפשרו לבני.ות נוער וגם להוריהם להגביל זמן מסך, להשתיק התראות ועוד, ובאופן כללי לנהל תוך מודעות את הפעילות באפליקציה

גם הסנאט בארה"ב אישר את הצעת החוק לחסימת טיקטוק אם לא תימכר לגורם לא סיני.

טיקטוק השיקה תכונות חדשות, שיקדמו רווחה דיגיטלית עבור בני נוער ומשפחות – מעתה משתמשים מתחת לגיל 18 יוגדרו באופן אוטומטי עם מגבלת זמן מסך יומית של 60 דקות, ופונקציית הצימוד המשפחתי תתרחב עם אפשרויות חדשות להורים לקבוע לילדיהם מגבלת זמן מסך בהתאמה אישית, השתקת התראות בשעות הערב ועוד.

בשבועות הקרובים חשבונות טיקטוק של בני נוער ברחבי העולם יתעדכנו עם חידושים בפונקציית זמן המסך: מעתה משתמשים מתחת לגיל 18 יוגדרו באופן אוטומטי עם מגבלת זמן מסך יומית של 60 דקות. אם יעברו את מגבלת 60 הדקות, בני הנוער יתבקשו להזין קוד גישה כדי להמשיך לצפות בסרטונים, מה שיחייב אותם לקבל החלטה אקטיבית להאריך את השהות שלהם באפליקציה. אם יחליטו לכבות את הגדרת ברירת המחדל של 60 דקות ובכל זאת מבלים בפלטפורמה למעלה מ-100 דקות – הם יתבקשו להגדיר את מגבלת זמן המסך היומית שלהם בעצמם. בנוסף, כל חשבון של בן ובת נוער יקבל התראה שבועית לתיבת הדואר הנכנס ובה סיכום שבועי של זמן המסך שלהם באפליקציה.

לצד העדכון החדש בזמן המסך, טיקטוק מרחיבה את האפשרויות המוצעות בפונקציית "הצימוד המשפחתי", ואלה כוללים כעת מגבלות זמן מסך יומיות בהתאמה אישית – הורים יוכלו להתאים אישית את מגבלת זמן המסך היומית של בן או בת הנוער שלהם עם אפשרות להגדיר מגבלות זמן שונות בהתאם ליום בשבוע; לוח בקרת זמן המסך – שיופיע תחת פונקציית הצימוד המשפחתי ויספק סיכומים של כמות הזמן שבני הנוער מבלים באפליקציה, מספר הפעמים שהיא נפתחה ופירוט של הזמנים בחלוקה לפי יום ולילה; והשתקת התראות – הגדרה חדשה תאפשר להורים לקבוע זמנים להשתקת התראות עבור המתבגר/ת שלהם. מעתה חשבונות של בני 13-15 לא יקבלו התראות קופצות החל מהשעה 21:00 וחשבונות של בני 16-17 – החל מהשעה 22:00.

במקביל לתכונות אלה, כל משתמשי טיקטוק יוכלו בקרוב להגדיר לעצמם מגבלות זמן מסך מותאמות אישית עבור כל יום בשבוע ולקבוע זמנים להשתקת ההתראות. בנוסף, טיקטוק מוסיפה התראת שינה, שתאפשר למשתמשים להגדיר שעות לילה שבהן הם רוצים להיות במצב לא מקוון. כשיגיעו לשעה שנקבעה, טיקטוק תקפיץ תזכורת שהגיע הזמן להתנתק מהאפליקציה וללכת לישון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים