בתקופה של משבר: צ'יין ריאקשן הישראלית גייסה 70 מיליון דולר

חברת אבטחת הבלוקצ'יין ופרטיות המידע סיימה סבב גיוס C, ותשתמש בכסף להשקת מערכת ושבבים ייעודיים ליישומי בלוקצ'יין, ולפיתוח טכנולוגיה שתאפשר לספקי ענן לבצע תהליכים חישוביים על מידע מוצפן

מימין: אורן יוקב ואלון ובמן, מייסדי צ'יין ריאקשן.

חברת אבטחת הבלוקצ'יין ופרטיות המידע הישראלית צ'יין ריאקשן (Chain Reaction) סיימה סבב גיוס נאה בתקופה של משבר בהיי-טק. על פי הודעת החברה מהיום (ה'), היא השלימה סבב C בסך של 70 מיליון דולר, בהובלת הקרן מורגן קריק דיגיטל ובהשתתפות קרנות שונות, בהן JVP הירושלמית ו-KCK Capital.

צ'יין ריאקשן הוקמה ב-2019 על ידי המנכ"ל, אלון ובמן, וסמנכ"ל הטכנולוגיה, אורן יוקב. ובמן היה ממייסדי מלאנוקס, שנמכרה לאנבידיה, ושימש בה בתפקידי פיתוח וסגן נשיא למו"פ, ובנוסף היה שותף עם רעייתו, השפית רימה אולברה, במסעדת אואזיס התל אביבית. צ'יין ריאקשן מונה כ-107 עובדים, מרכז הפיתוח שלה נמצא בישראל, והיא מחזיקה במשרדים בארצות הברית ובטייוואן.

עד כה גייסה החברה 115 מיליון דולר, ששימשו להרחבת מאמצי הפיתוח וההנדסה, כאשר הסבב האחרון נועד להאיץ את השקתם של מערכת ושבבים ייעודיים ליישומי בלוקצ'יין. בנוסף, מיועד הגיוס להרחבת פתרונות החברה בתחום טכנולוגיות הגברת הפרטיות (PETs), שיאפשרו לספקי שירותי ענן לבצע תהליכים חישוביים על מידע מוצפן. בחברה אומרים שהתחומים העיקריים שהיא מתמקדת בהם – חומרה לבלוקצ'יין ותחום הפרטיות – עדיין נמצאים בתחילת דרכם מבחינת פוטנציאל השוק הגלום בהם.

הטכנולוגיה של צ'יין ריאקשן מאפשרת להעביר נתונים באופן מאובטח ומהיר על גבי תשתיות ענן, מרכזי נתונים ובפלטפורמת הבלוקצ'יין. לפי החברה, הפיתוח שלה מאפשר שיפור מיידי בביצועי המחשוב, ומתן מענה לאתגרי פרטיות ואבטחת מידע. הם אומרים כי PU3, השבב של צ'יין ריאקשן, מאיץ "באופן דרמטי" את הפעולות המתבצעות על גבי נתונים ומידע מוצפן, ובכך מאבטח את המידע שקיים על תשתיות הענן. החברה מאפשרת לארגונים ורשויות המתבססים על ביג דאטה, דוגמת מוסדות פיננסיים, ארגוני בריאות, אנרגיה, וכן מוסדות ביטחוניים וממשלתיים, להתבסס על שירותי ענן.

"הדבר הבא בתחום מחשוב הענן יהיה אבטחת מידע והגנה על נתונים מוצפנים בזמן אמת. צ'יין ריאקשן נמצאת על סף הפיכת המטרה הזו למציאות באמצעות חומרה המאפשרת האצה של התהליכים החישוביים בבסיס טכנולוגיות הגברת הפרטיות", אמר ובמן. "הטכנולוגיה שלנו תאפשר לארגונים ולרשויות ממשלתיות להפוך את תשתיות המחשוב שלהם למהירות ויעילות על ידי העברת נתונים לענן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים