רינת זילברשטיין מונתה למנכ"לית מרכז המו"פ של AT&T ישראל

בנוסף, זילברשטיין מונתה לסגנית נשיא ב-AT&T העולמית ● היא תנהל כ-500 עובדים בישראל ומעל 1,000 בארה"ב, ותחליף את נטלי קרמר, מנכ"לית המרכז בישראל בשלוש השנים האחרונות

רינת זילברשטיין, מנכ"לית מרכז המו"פ של AT&T ישראל וסגנית נשיא בחברה העולמית.

AT&T הודיעה היום (ד') על מינויה של רינת זילברשטיין למנכ"לית מרכז המו"פ שלה בישראל ולסגנית נשיא בחברה העולמית. היא תחליף את נטלי קרמר, שכיהנה כמנכ"לית מרכז המו"פ הישראלי של החברה בשלוש השנים האחרונות, ושלא נמסר על צעדיה הבאים.

זילברשטיין כיהנה בשש השנים האחרונות כמנהלת חטיבת המחקר והפיתוח של מוצרי תוכנה ב-AT&T ישראל, בעולמות המובייל, המדיה והתקשורת. היא תנהל את הפעילות של המרכז הישראלי, שמונה כ-500 עובדים, ובנוסף כמה ארגוני פיתוח בארצות הברית ששייכים למערך הפיתוח העולמי של AT&T. הארגון הגלובלי שיהיה תחת ניהולה מונה מעל 1,000 עובדים מעולמות פיתוח הסייבר, ה-IoT, המובייל, התקשורת והענן.

לזילברשטיין תואר ראשון במדעי המחשב, ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות בחדשנות ויזמות מאוניברסיטת רייכמן. היא החלה את דרכה המקצועית בסטארט-אפ אינטרווייז, שנמכר ל-AT&T ב-2007, וכיהנה מאז בשורה של תפקידים בעולמות הפיתוח והמוצר במרכז המו"פ של הענקית האמריקנית בישראל.

AT&T מציעה, בין היתר, פתרונות תקשורת, סייבר, IoT, מובייל, ענן, אי-קומרס וטכנולוגיה לעסקים. מרכז המו"פ הישראלי שלה, שנמצא בשני מיקומים – בתל אביב ובקריית שדה התעופה, הוא אחד הבולטים של החברה.

"קרמר הובילה את המרכז להיות ארגון המו"פ הכי משמעותי של AT&T"

"הופקדה בידיי אחריות רבה", אמרה זילברשטיין. "אנחנו, במרכז המו"פ הישראלי, מפתחים מוצרים בחזית הטכנולוגיה, שמשמשים מיליוני אנשים ועסקים בכל רגע. נמשיך לתרום ל-AT&T, לקבל על עצמנו אתגרים באפיקי הפעילות האסטרטגיים של החברה, ולהוביל מוצרים ופתרונות חדשניים".

"הכוח המניע וליבת העשייה שלי היו מאז ומתמיד להוביל תהליכי חדשנות עמוקים, ולייצר ערך ללקוחות באמצעות טכנולוגיה", ציינה. היא הוסיפה כי "קרמר הובילה את המרכז לשיאים חדשים, ובזכותה הוא הפך לארגון המחקר והפיתוח הגדול והמשמעותי ביותר של AT&T".

לדברי קרמר, "אני נפרדת ממרכז המחקר והפיתוח, שרשם הישגים יוצאי דופן. אני משוכנעת שזילברשטיין, שצמחה בחברה, תוביל את הפעילות של AT&T בישראל ובארצות הברית לפסגות חדשות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים