מיקרוסופט מגבילה את הצ'אט של Bing AI ל-5 תשובות לנושא אחד

ההגבלה נובעת מתשובות שגויות ומוזרות שהצ'אט החכם סיפק, ולדברי ענקית הטק דיונים ארוכים "יכולים לבלבל את מודל הצ'אט הבסיסי"

ייחסם למתחרים אם ישתמשו בו כבסיס למוצרי צ'אט הבינה המלאכותית שלהם. Bing.

מיקרוסופט מגבילה את מספר השאלות שניתן להפנות לצ'אטבוט של Bing לחמש שאלות בשיחה אחת, לדבריה כדי למנוע תשובות מוזרות. החברה ציינה, כי דיונים ארוכים "יכולים לבלבל את מודל הצ'אט הבסיסי".

בפוסט שפורסם בסוף השבוע, הודיעה החברה, כי הצ'אט של בינג יספק תשובות לעד חמש שאלות או הצהרות רצופות במהלך שיחה אחת, ולאחר מכן המשתמשים יתבקשו לפתוח נושא חדש.

בנוסף, המשתמשים יוגבלו גם ל-50 תשובות בסך הכל ביום.

בעקבות דיווחים על תשובות שגויות ומוזרות, הודיעה החברה גם שהיא משנה את מודל הבינה המלאכותית כדי להכפיל פי ארבעה את כמות הנתונים שמהם היא יכולה לקבל תשובות. החברה אמרה גם, שהיא תאפשר למשתמשים שליטה רבה בבחירת תשובות מדויקות, שמקורן בטכנולוגיית Bing AI הקניינית שלה, או תגובות "יצירתיות" יותר המשתמשות בטכנולוגיית ChatGPT של OpenAI.

צ'אט ההבינה המלאכותית של Bing עדיין נמצא בבדיקות בטא בקרב משתמשים שקיבלו גישה למנוע הצ'אט. תכונת הצ'אט עדיין לא זמינה לכולם' והחברה מאפשרת רק להצטרף לרשימת המתנה.

עוד ציינה מיקרוסופט בפוסט שפרסמה, כי ההגבלות שהפעילה מבוססות על מידע שנאסף ממבחן הבטא. "הנתונים שלנו הראו שהרוב המכריע מקבלים את התשובות שחיפשו תוך חמישה סיבובים, ושרק 1% משיחות הצ'אט מכילות יותר מ-50 תשובות. תוך שאנו ממשיכים לקבל משוב, נבדוק אפשרות להרחבת ההגבלות בהפעלת הצ'אט כדי לשפר עוד יותר את חוויות החיפוש והגילוי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים