מנכ"ל אמזון: " עלינו לחזור להיות יחד במשרד רוב הזמן"

במכתב ששלח לעובדי החברה, הודיע אנדי ג'סי על חזרה למשרד החל מה-1 במאי, לפחות לשלושה ימים בשבוע, ומפרט את היתרונות של מתכונת העבודה במשרד

אנדי ג'סי, מנכ''ל אמזון.

ה-1 במאי הוא יום הפועלים הבינלאומי, ובמקרה יהיה גם היום שבו עובדי אמזון אמורים לחזור לעבוד במשרדים – כך לפי מכתב ששלח אנדי ג'סי, מנכ"ל אמזון, לעובדי החברה.

ג'סי מסביר במכתב, שלאחר כמעט שלוש שנים של מתכונת עבודה היברידית ועבודה מרחוק, צוות המנהיגות הבכיר בחן את מתכונת העבודה, והגיע למסקנה ש"שעלינו לחזור להיות יחד במשרד רוב הזמן (לפחות שלושה ימים בשבוע)".

במכתבו מציין ג'סי את יתרונות העבודה במשרדים. "זה מתחיל בשיפור ביצועי העובדים", כתב ג'סי, והוסיף, כי הוא מאמין ש"למידה מאחרים, הדרכה והתנסות בתרבות הארגונית הן קלות יותר כאשר האמזונים נמצאים במשרד עם עמיתיהם".

לדבריו, "כשנפגשים פנים מול פנים, אנשים נוטים להיות יותר מעורבים ומחויבים למה שקורה בפגישות ולעקרונות התרבותיים המועברים… הימצאות במשרד גם תאפשר לעובדים חדשים ללמוד ולקבל הדרכה מעמיתים". בנוסף, הוא מציין, כי השהייה במשרדים גם מעודדת יצירתיות לפני הפגישות ולאחריהן, וכי הוא מאמין ש"סיעור מוחות מתרחש בצורה ספונטנית יותר במפגשים פנים מול פנים".

"אני יודע שעבור חלק מהעובדים, ההסתגלות מחדש לדרך עבודה חדשה תיקח זמן מה. אבל אני מאוד אופטימי לגבי ההשפעה החיובית שתהיה לכך על האופן שבו אנו משרתים ומחדשים עבור הלקוחות".

 

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. הדס

    צודק בתור אחת שעובדת מהבית זה הרבה יותר בריא לעבוד אפילו חלק מהזמן במשרד

    1. יואל

      חלק מהזמן זה יוכל להיות גם יום וחצי לא חייבים 3 ימים

  2. קריג

    העובדים יושבים עם אוזניות באופן ספייס בזמן שהמנכ"ל יושב במשרד פרטי שקט ומפואר. אידיוט מי שחוזר למשרד המיותר.

אירועים קרובים