המנכ"ל החדש של קיסתרה: אודי זיו

שגב שילטון ויפתח (יפתי) קרזנר, מייסדי החברה, שניהלו והובילו אותה עד היום, יכהנו בחברה כדירקטורים פעילים

אודי זיו, מנכ"ל קיסתרה

חברת האינשור-טק קיסתרה (Kissterra), שמפתחת מערכת מבוססת ענן לניהול השיווק וההפצה הדיגיטליים של חברות ביטוח בארה"ב, הודיעה על מינויו של אודי זיו לתפקיד המנכ"ל. זיו, בכיר בתעשיית האינשור-טק העולמית, מגיע במטרה להמשיך את התפתחות החברה לאחר המעבר שביצעה לאחרונה למרכז הפיתוח החדש ברמת החייל. בתפקידו, יוביל זיו את החברה להמשך הצמיחה המהירה בתחום הביטוח, לעבר שווקים חדשים והרחבת בסיס לקוחותיה.

שגב שילטון ו-יפתח (יפתי) קרזנר, מייסדי החברה, שניהלו והובילו אותה עד היום, יכהנו בחברה כדירקטורים פעילים. השניים הביאו את החברה לסך הכנסות שנתי של מעל 100 מיליון דולר בשנת 2022 והיו אחראים על ביצוע סבב הגיוס המוצלח בסך 76 מיליון דולר (סבב A) מהחברות מנורה מבטחים ו-פועלים אקוויטי (זרוע ההשקעות בבנק הפועלים). במסגרת תפקידם ימשיכו להוביל את החזון האסטרטגי של החברה, ביצוע רכישות, פיתוח עסקי ושותפויות.

זיו, 56, מגיע עם ניסיון רב לאחר שבשש השנים האחרונות כיהן כמנכ"ל חברת ארניקס (Earnix) שביצעה בהובלתו את סבב הגיוס האחרון, שהוביל את החברה לשווי של מיליארד דולר.

זיו החל את דרכו המקצועית כאחד ממייסדי חברת TopTier שנמכרה ב-400 מיליון דולר לסאפ (SAP).  לאחר הרכישה כיהן כמנכ"ל סאפ בישראל וכמנהל חטיבה גלובלית בסאפ העולמית. בנוסף, כיהן כנשיא בחברת נייס (NICE), וניהל את חברת פונטיס (Pontis), שנמכרה לענקית התוכנה אמדוקס.

קיסתרה מעסיקה כיום כ-75 עובדים ומחזיקה במשרדים בתל אביב ובארה"ב.

לרגל מינויו אמר זיו, כי "אני נרגש ומברך על ההזדמנות שנתנה לי להצטרף כמנכ"ל לחברת קיסתרה. בייחוד כעת, בתקופה קריטית כל כך, הייחוד במוצר של קיסתרה הוא יוצא דופן הן בעולמות הביטוח והן בתחום הבנקאות, וזה מה שמניע אותנו קדימה. הפתרונות של קיסתרה מספקים לחברות ביטוח מענה שמאפשר להן להתמודד עם התחרות הגוברת. אני בטוח שבזכות הצוות המוכשר והמנוסה שכבר נמצא בחברה, והצוות שעוד נצרף, נצליח להמשיך בצמיחתה של החברה ונוביל את קיסתרה להישגים חדשים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים