אחרי 18 שנים: אודי מוקדי פורש ממנכ"לות סייברארק – ומונה ליו"ר פעיל

עם זאת, מוקדי לא עוזב את החברה, ויהפוך ליו"ר פעיל ● מאט (מת'יו) כהן, סמנכ"ל התפעול, יחליף אותו כמנכ"ל ● התוצאות הכספיות של סייברארק: עלייה בהכנסות - אך גם בהפסדים

אודי מוקדי, המנכ"ל הפורש של סייברארק.

סייברארק הודיעה היום (ה') על חילופי גברי בהנהלה שלה: אודי מוקדי, המייסד והמנכ"ל הוותיק של החברה, יפרוש ב-3 באפריל מהתפקיד, אחרי 18 שנים, וימונה ליו"ר פעיל שלה. את מקומו יחליף החל מאותו היום מאט (מת'יו) כהן, סמנכ"ל התפעול.

כהן יעשה מסלול דומה למוקדי, ששימש כמנהל התפעול הראשי של החברה מהקמתה ב-1999 ועד שמונה למנכ"ל ב-2005. מוקדי ציין כי למרות עזיבתו את תפקיד המנכ"ל, "המחויבות שלי לסייברארק איתנה ומתמשכת. אמשיך להיות מעורב בחברה באופן אקטיבי".

סייברארק ידעה שורה של הצלחות תחת מנכ"לותו של מוקדי, ובסוף 2011 נמכר חלק משמעותי ממנה לגולדמן זאקס ול-JVP – מה שהביא למינויו של הבעלים של קרן הון-הסיכון הירושלמית, אראל מרגלית, ליו"ר החברה. ב-2014 סייברארק הונפקה בנסדא"ק, באחת ההנפקות המוצלחות של חברה ישראלית בבורסה זו. החברה ביצעה תחת מוקדי מספר רכישות של חברות, בהן סייברטינל, וויופיניטי, קונז'ור ואידפטיב.

כהן הצטרף לסייברארק בנובמבר 2019 כסמנכ"ל הכנסות. בדיוק שנה לאחר מכן הוא מונה לסמנכ"ל התפעול, ובמסגרת תפקיד זה יישם את אסטרטגיית המכירות העולמית של החברה, כולל החדירה שלה לשוק הגלובלי והמעבר למודל מנויים. לפני סייברארק, כהן עבד במשך 18 שנים ב-PTC, כאשר בתפקידו האחרון בה הוא שימש כסגן נשיא בכיר לפעילות השטח. במסגרת תפקידו זה הוא פיתח ויישם את אסטרטגיית החדירה לשוק של החברה בתחומי המכירות, הצלחת הלקוח, השירותים והתמיכה, והשיווק, וכן מילא תפקיד מרכזי בביצוע המעבר של PTC למודל מנויים.

מוקדי: "אמשיך לעצב את עתיד החברה"

לדברי מוקדי, "כהן מילא תפקיד מרכזי בהנעת שינוי המודל העסקי של החברה והוכיח את עצמו כמנהיג מכוון תוצאות. הוא חולק את המחוייבות שלי למשימה של סייברארק, לתרבות הארגונית שלה ולעובדיה – נושאים שמהותיים לי, כמייסד החברה. אני בטוח שסייברארק תמשיך לשגשג בראשותו".

"כמייסד החברה", המשיך, "מטרתי הסופית הייתה להיות יו"ר פעיל ולהמשיך להיות מעורב באופן אקטיבי בסייברארק, לעצב את עתידה ולעזור להבטיח את הצלחתה. לאור הביצועים החזקים שלנו, זהו הזמן הנכון להתקדם עם השינויים הללו ב-2023". הוא אמר כי "אסייע בתיאום האסטרטגיה ארוכת הטווח של החברה עם יעדיה, תוך שימור התרבות הארגונית של סייברארק וטיפוח המותג החזק שלה. בנוסף, אמנף את ניסיוני כדי לבנות ולטפח קשרים עסקיים עם לקוחות ושותפים מרכזיים".

כהן ציין כי "מאז הצטרפותי לסייברארק, מוקדי הוא חבר ומנטור, ואני מצפה לעבוד לצדו בתפקידו כיו"ר פעיל של הדירקטוריון. התרבות הארגונית שהוא טיפח היא אחד הגורמים המבדלים העיקריים של סייברארק, והשמירה עליה עומדת בראש סדר העדיפויות שלי. בנינו את התוכנית ל-2023 ואת האסטרטגיה ארוכת הטווח על מנת למנף את ההזדמנות העצומה ואת המעמד שלנו בתחום אבטחת הזהויות, ולספק צמיחה רווחית".

ההודעה על השינוי בהנהלת סייברארק פורסמה לצד הדו"חות הכספיים של החברה, שמהם עולה כי היא רשמה ברבעון האחרון של 2022 עלייה של 12% בהכנסות ל-169.2 מיליון דולר, ובכלל זה גידול של כמעט פי שניים במכירות המנויים – פעילות חדשה יחסית בחברה. עם זאת, ההפסדים שלה גדלו ברבעון: ההפסד התפעולי זינק פי 2.5 ועמד על כ-30 מיליון דולר וזה הנקי – בכ-31% ל-22.2 מיליון. בחישוב שנתי, הכנסות החברה צמחו ביותר מ-50% ל-591.7 מיליון דולר, ההפסד התפעולי שלה זינק בכמעט פי שניים ל-152.5 מיליון וזה הנקי – ב-55% ל-130.4 מיליון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים